Корисна інформація ПС

 

Work and Travel USA


Програма Summer Work and Travel USA - це одна з найпопулярніших студентських програм культурного обміну, що реалізується за підтримки Державного Департаменту США.
Кожного року в цій програмі приймає участь понад 270 000 студентів з 84 країн.
Спонсорські організації, які уповноважені Державним Департаментом, надають учасникам всіляку підтримку протягом усього часу перебування в США.
Work and Travel дає можливість пройти стажування від 2 до 4 місяців, а по закінченню стажування - ще 30 днів відпочивати та мандрувати по Америці.
Стажування, як правило, учасники проходять у курортних містах у сфері обслуговування - парки відпочинку та розваг, готелі, ресторани, магазини, а також національні парки та заповідники. Стандартний робочий тиждень в США - 40 годин. Учасники програми можуть розраховувати на оплату від $7.5 за годину. Робота не вимагає спеціальної кваліфікації.
Під час перебування у США студенти набувають міжнародного досвіду роботи, що впливає на їх трудову біографію та подальшу кар'єру, покращують знання з англійської мови, добре відпочивають, вивчаючи особливості американської культури, а також отримують можливість заробити гроші, що покриють вартість поїздки.


Як стати учасником програми
Оформлення на програму починається з жовтня та закінчується в квітні (при наявності місць для проходження стажування).
Якщо Ви серйозно вирішили стати учасником програми «Summer Work and Travel USA», ми радимо завчасно почати реєстрацію. В такому випадку у Вас буде більше шансів отримати місце для проходження стажування, оформити всі документи, завчасно записатися на співбесіду до посольства США, викупити квиток за студентськими тарифами, та підготуватися до дострокової здачі сесії.
Для того, щоб стати учасником програми, необхідно зареєструватися у профкомі студентів (кабінет Г-404).
Процес оформлення на програму займає від 3 до 4 місяців (укладання угоди, пошук американського роботодавця для проходження стажування, процес оформлення дозволу на проходження стажування, отримання візи, бронювання та викуп авіаквитка). При цьому варто врахувати, що запис до посольства США потрібно робити завчасно (хоча б за 2 місяці до початку програми).
Програма "Summer Work and Travel USA" починається з 1 травня по 15 червня.
Дату початку програми учасник вибирає самостійно, узгоджуючи її зі своїм роботодавцем, але в межах: 1 травня -15 червня. Закінчується програма для українських студентів 2 вересня (це вимога посольства США в Україні).

Вимоги до учасників програми
Учасником програми "Summer Work and Travel USA" може стати студент від 18 до 23 років, який:
навчається у вищому навчальному закладі на денному відділенні;
володіє розмовною англійською мовою, але не нижче рівня Intermediate. Від рівня знання англійської мови залежить вірогідність отримання візи в посольстві та заробіток в Америці;
має в своєму розпорядженні від 2 до 5 вільних місяців (дострокова здача екзаменаційної сесії є обов'язковою);
самостійний, може перебувати до 5 місяців без рідних та батьків;
впевнений у собі та наполегливий у досягненні своїх бажань;
ставить за мету цікаво провести канікули, підвищити рівень англійської мови, познайомитися з новими друзями, новою країною, її культурою та стилем життя;
хоче заробити грошей для того, щоб повернути кошти, що були витрачені на участь у програмі.


Документи для участі у програмі

  • Для реєстрації учасником програми"Summer Work and Travel USA" студенту необхідно подати наступний пакет документів:
  • Заяву на участь в програмі;
  • Паспорт громадянина України (ксерокопія сторінок 1, 2, 10, 11);
  • Закордонний паспорт (ксерокопія всіх сторінок) термін дії якого перевищує термін перебування у США щонайменше на шість місяців;
  • Ідентифікаційний код (ксерокопія довідки);
  • Студентський квиток (ксерокопія);
  • Залікову книжку (ксерокопія всіх сторінок);
  • 4 фотографії (розміром 3 см х 4 см з посмішкою);
  • 2 фотографії (розміром 5 см х 5 см з посмішкою);
  • 3 довідки з місця навчання (дві українською мовою та одна англійською мовою).

Решта документів, форми та анкети, які потрібні для участі у програмі та для отримання візи, студенти будуть отримувати поступово на свій e-mail після реєстрації.


Вартість програми

  • Вартість програми становить $ 885. (оплата здійснюється в грн.) Вартість програми включає:
  • отримання форми DS-2019 (дозвіл Держдепартамента США на проходження стажування);
  • Медичне страхування на термін дії DS-форми;
  • SEVIS Fee (оплата за реєстрацію в SEVIS);
  • Сприяння у підготовці документів для посольства США;
  • Підготовка студента до співбесіди з візовим офіцером*;
  • Участь у семінарі по "орієнтації";
  • Інформаційні матеріали, необхідні для участі у програмі;
  • Підтримка протягом усього терміну перебування в США.
  • Вартість програми не включає:
  • членський (реєстраційний) внесок (985 грн)**;
  • отримання Jоb-offer ($100-150) - запрошення від роботодавця на проходження в нього стажування надається американським спонсором на e-mail, факс або поштою;
  • консульський збір посольства США ($120)***;
  • авіаквиток від $ 700;
  • оформлення ISIC (55 грн.);
  • кишенькові гроші, які потрібно взяти з собою в США (від $1000).

* - успіх отримання візи залежить виключно від самого студента.
** - членський (реєстраційний) внесок сплачується на користь організації і не повертається в будь-якому випадку.
*** - консульський збір сплачується до посольства США і не повертається в будь-якому випадку.

Профспілкова організація студентів і аспірантів НУФВСУ у питаннях реалізації програми виступає посередником між студентом НУФВСУ та АПОС (Асоціація правозахисних організаторів студентів України).
Адреса: 01012, м. Київ, Майдан Незалежності, 2, к. 532
Тел./Факс: 278-87-35, 253-25-28, 278-86-27
Телефон: 253-31-52, 253-43-65
Web-сторінки: apos.org.ua, profkom.info, apos-forum.org.ua
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Дата реєстрації: Асоціація правозахисних організаторів студентів України зареєстрована в Міністерстві юстиції України 4 вересня 2000 року, Свідоцтво № 1496.
Дата утворення: 11 червня 1996 року як Асоціація профспілкових організацій студентів України, яка об'єднала структури, що діють вже майже півстоліття. Асоціація є правонаступником Ради голів профкомів вищих навчальних закладів і об'єднує профспілкові організації двохсот дев'яносто дев'яти вищих навчальних закладів I-IV рівнів акредитації. Загальна кількість членів Асоціації становить 694,6 тис. студентів вищих навчальних закладів всіх форм власності. Асоціація об'єднує студентські організації профспілок освіти, культури, охорони здоров'я, залізничного транспорту, працівників зв'язку, цивільної авіації, агропромислового комплексу та інших. Асоціація має свої представництва у 25 обласних центрах України та у містах Київ і Кривий Ріг.
Метою діяльності Асоціації є задоволення та захист законних соціальних, економічних, творчих, вікових, національно-культурних, спортивних, навчальних, наукових інтересів своїх членів.

Головні завдання Асоціації:

  • координація студентського профспілкового руху;
  • представництво та захист інтересів своїх членів у взаємовідносинах з органами державної влади та органами місцевого самоврядування;
  • сприяння задоволенню потреб своїх членів в сфері побуту, оздоровлення, відпочинку, реалізації творчого потенціалу;
  • сприяння роботі державних органів влади, громадських організацій в підготовці та реалізації заходів державної молодіжної політики в питаннях стосовно студентства.

З метою реалізації Статутних завдань Асоціація співпрацює з Верховною Радою України, зокрема з Комітетом з питань науки і освіти та Комітетом з питань молодіжної політики, фізичної культури, спорту і туризму; органами державної влади (Міністерством освіти і науки України, Міністерством України у справах сім'ї, дітей та молоді, Державною адміністрацією туризму України, Міністерством праці і соціальної політики України), молодіжними громадськими організаціями (виступила співзасновником Національної ради молодіжних організацій України та Українського національного комітету молодіжних організацій), міжнародними громадськими організаціями (International student Travel Confederation - ISTC).
Представники Асоціації є членами Національної ради з питань молодіжної політики при Президентові України та Всеукраїнської студентської ради при Президентові України. Асоціація представлена в керівних органах Світового Конгресу Українських Молодіжних Організацій.
Асоціація проводить форуми, семінари, наради з лідерами студентських профспілкових організацій, виступає ініціатором проведення зустрічей, круглих столів з керівництвом держави та органів центральної виконавчої влади з метою вирішення проблемних питань, що стосуються стідентів.
За ініціативи Асоціації підписано спільний наказ Міністерства освіти і науки України, Державного комітету України у справах сім'ї та молоді, Асоціації правозахисних організаторів студентів України „Про затвердження Міжгалузевої програми „Оздоровлення студентів". В рамках програми, в першу чергу, покращують своє здоров'я студенти соціально незахищених категорій. Асоціація розробила проект Закону України "Про соціальне страхування студентів". Головні ідеї цього проекту враховані в Законі України „Про внесення змін до Закону України „Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням", зокрема передбачено механізм фінансування студентських санаторіїв-профілакторіїв та санаторно-курортне лікування студентів.
Асоціація виступила з ініціативою започаткувати кредитування на здобуття вищої освіти, а з метою удосконалення умов кредитування розробила проект Закону України "Про кредитування здобуття вищої освіти". Закон прийнятий Верховною Радою України в першому читанні.
Діяльність Асоціації високо оцінена керівництвом держави. За вагомий внесок в розвиток молодіжного руху в Україні представники Асоціації нагороджені орденами "За заслуги" та орденами "Княгині Ольги", Почесними Грамотами Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, присвоєно почесні звання "Заслужений працівник освіти України".

 

Міжнародні посвідчення

 

У студентському профкомі Ви маєте можливість оформити міжнародні посвідчення студента ISIC та викладача TEACHER. Ви можете самі стати учасником розвитку системи знижок для студентів та молоді при пред'явленні вищезазначених міжнародних карток.
Про знижки в Україні, що діють у 2011 - 2012 роках, дізнайтеся з каталогу "ISIC Україна", який можна отримати в проспілковому комітеті.
Міжнародне посвідчення студента ISIC
Міжнародне посвідчення викладача TEACHER (ITIC)

Міжнародне посвідчення студента ISIC

Що таке ISIC?

  • Міжнародне посвідчення студента ISIC - єдине офіційно визнане у понад 110 країнах світу посвідчення особи студента.

Навіщо потрібен ISIC?

  • Картка ISIC забезпечує Вам рівні права з місцевими студентами, Також це дисконтна картка, яка надає знижки від 5% до 95% на розміщення в готелях, хостелах (молодіжні готелі типу гуртожитків), при придбанні авіа квитків та квитків на наземний транспорт, при відвіданні музеїв, театрів, кінотеатрів, виставок, проведення дозвілля в клубах, кафе, ресторанах, при придбанні товарів у магазинах, при страхуванні та багато іншого. Картка ISIC - це стиль життя.
  • ISIC - картка доступу до безкоштовної цілодобової лінії екстреної допомоги +44 20 8666 9205
  • Доступ до міжнародної пільгової системи телекомунікацій. ISIConect - пільгові тарифи, знижки до 70% на Міжнародні телефонні розмови, безкоштовна електронна пошта, голосова пошта, електронний сейф.
  • Власниками картки ISIC можуть стати учні від 12 років, студенти та аспіранти денної форми навчання вищих навчальних закладів.

Для оформлення картки ISIC необхідно мати:

  • Студентський квиток (довідку з навчальної установи, залікову книжку);
  • Одну фотографію розміром 3х4;
  • Закордонний паспорт (при його наявності).
  • Також необхідно сплатити членський внесок у розмірі 85 грн.

Термін дії картки встановлюється з вересня поточного року до кінця грудня наступного незалежно від дати оформлення картки.
Термін оформлення посвідчення ISIC у студентському профкомі становить 10 хвилин.
Інформація про власника картки вноситься в міжнародну базу даних.

Міжнародне посвідчення TEACHER
Що таке TEACHER?

  • TEACHER - Міжнародне посвідчення особи викладача, що підтверджує його професійний статус.
  • Навіщо потрібен TEACHER?
  • TEACHER - ключ до широкої системи пільг і знижок в Україні та за кордоном. Це знижки на авіаквитки, проїзд у міських автобусах і на залізниці за кордоном, розміщення в готелях, хостелах, відвіданні музеїв, театрів, кінотеатрів, виставок.
  • TEACHER - картка доступу до безкоштовної цілодобової лінії невідкладної допомоги. Доступ до міжнародної пільгової системи телекомунікацій ISIConect. 0% комісійних на обмін валюти і використання туристичних чеків у спеціальних пунктах Travelex counter.
  • Власниками картки TEACHER можуть стати вчителі, викладачі, професори, доценти, тренери, інструктори, які офіційно працюють у штаті зареєстрованих освітніх установ.
  • Для оформлення посвідчення TEACHER необхідно мати:
  • Довідку з місця роботи;
  • Фотографію розміром 3х4;
  • Закордонний паспорт (при його наявності).
  • Також необхідно сплатити членський внесок у розмірі 80 грн.


DREAM CARD

Це перша дисконтна СТУДЕНТська програма, яка діє на території міста Києва для студентів вищих навчальних закладів. Студенти мають право при наявності DREAM CARD і студентського квитка отримувати знижки у магазинах, книжкових супермаркетах, кафе, автошколах, пральнях, кінотеатрах, інтернет-магазинах, салонах краси, розважальних і картинг центрах, таксі, отельних комплексах, туристичних компаніях.
Власниками DREAM CARD можуть стати студенти та аспіранти денної форми навчання вищих навчальних закладів.

Читайте також

Контакти

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-54-52

rectorat@uni-sport.edu.ua

Скринька довіри

Приймальна комісія

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-04-91

pk@uni-sport.edu.ua

МОВА САЙТУ

© 2025 Національний університет фізичного виховання і спорту України