• ПІБ викладача:

    Хоцяновська Людмила Францівна

  • Посада:

    Доцент кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України

  • Наукове звання:

    Заслужена артистка України, доцент

  • Фото викладача: Хоцяновська Людмила Францівна
  • Ідентифікатори автора:
  • Освіта:
    • 1994 – Київський державний інститут культури за спеціальністю «Культурно-освітня робота і організація народної художньої творчості». Кваліфікація «Керівник хореографічного колективу»

    • 2004 – магістратура Київського національного університету культури і мистецтв за спеціальністю «Хореографія». Кваліфікація «Магістр сучасної класичної хореографії»

  • Досвід професійної діяльності:
    • 1994-1995 – артистка балету Ансамблю пісні і танцю Збройних сил України;

    • 1996-по теперішній час – солістка театру сучасної хореографії «Сузір’я Аніко»;

    • 1999-2000 – старший викладач кафедри сучасної хореографії Київського національного університету культури і мистецтв;

    • З 2000 - по теперішній час – доцент кафедри хореографічного мистецтва Київського національного університету культури і мистецтв;

    • 2010 - 2020 – солістка міжнародного мистецького проекту «Salute to Vienna»;

    • З 2019 – доцент кафедри хореографії і танцювальних видів спорту НУФВСУ.

  • Наукові інтереси:
    • Хореографічне мистецтво України на сучасному етапі;

    • Шляхи удосконалення балетмейстерської майстерності;

    • Особливості творчого процесу у танцювальній імпровізації.

  • Наукова діяльність та праці:

    Автор (співавтор) 40 наукових праць, серед яких:

    1. Хоцяновська Л. Ф., Рехвіашвілі А. Ю. Методика виконання імпровізації та контактної імпровізації : навчальний посіб. Київ, КНУКіМ, 2017. 104 с.
    2. Bigus O., Bilash O., Vyshotravka L., Khotsianovska L., Babych O., Hres O. A educação coreográfica profissional: tendências atuais de estado e desenvolvimento. Laplage Em Revista. 7(3). Р. 42-54.
    3. Hanna Podliesna, Dmytro Bazela, Olha Bilash, Liudmyla Vyshotravka, Liudmyla Khotsianovska & Hanna Perova. Pedagogical Support of Socio Professional Self-Determination of Students. Journal of Curriculum and Teaching. Vol. 11. No. 1. Р. 154-162.
    4. Перова Г., Хоцяновська Л., Морозов А., Тимчула А., Васютяк І. Індивідуальний підхід варіативності викладачів ВНЗ по робочому процесу до студентів: Хореографи в умовах пандемії. Міжнародний журнал медичних наук. №6 (1). С. 125-136.
    5. Khotsianovska L., Perova H. The place of discipline "Improvisation and contact improvisation" in the sistem of higher choreographik education of Ukraine. Fundamental and applied research in practice of leading scientific schools. Vol. 26, № 2. P. 80-85.
    6. Хоцяновська Л. Особливості викладання імпровізації на кафедрі класичної хореографії. Вісник КНУКіМ. Серія Мистецтвознавство. Вип. 25. С. 170-176.
    7. Хоцяновська Л. Генезис танцювальної імпровізації у ХХ р.. Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. Мистецтвознавство. Вип. 5. С .173-177.
    8. Хоцяновська Л. Виразні можливості абстрактного танцю. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Вип. 20. Т. 1. С. 240-245.
    9. Хоцяновська Л. Імпровізація як засіб розвитку творчих здібностей на уроках з мистецтва балетмейстера. Культура України. Серія «Мистецтвознавство». Вип. 59. С. 240-245.
    10. Хоцяновська Л., Майдукова В. Балет-абсурд: витоки та особливості жанру. Танцювальні студії. Т 5. № 2. С. 129-136.
    • Навчальні дисципліни:
      • Мистецтво балетмейстера;

      • Основи композиції і постановки танцю;

      • Методика викладання контактної імпровізації;

      • Практикум з основ класичного танцю у спортивній підготовці;

      • Інноваційні практики балетмейстерської діяльності;

      • Хореографічна культура постмодерну;

      • Зразки сучасної хореографії;

      • Практикум з стретчингу.

    • Професійна і громадська діяльність:
      • Член Національної хореографічної спілки України
    • Контакти та зв'язок:

      Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..ua

      Телефон: +38 (044) 287-51-40

    ...

    • ПІБ викладача:

      Верховенко Ольга Анатоліївна

    • Посада:

      Старший викладач кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України

    • Наукове звання:

      Кандидат мистецтвознавства

    • Фото викладача:
    • Ідентифікатори автора:

      https://orcid.org/0000-0001-5063-3306

    • Освіта:
      • 1990 р. – Дніпропетровське училище культури за спеціальністю «Культурно-освітня робота і художня творчість»
      • 1994 р. – Київський національний університет культури і мистецтв за спеціальністю «Хореографія»
      • 2003 – аспірантура Київського національного університету культури і мистецтв за спеціальністю «Теорія та історія культури»
    • Досвід професійної діяльності:
      • 2003-2008 викладач кафедри сучасної хореографії факультету хореографічного мистецтва Київського національного університету культури і мистецтв.
      • 2008-2015 – викладач кафедри класичної хореографії факультету хореографічного мистецтва Київського національного університету культури і мистецтв.
      • 2004-2017 – заступник декана ВП Дніпропетровського факультету Київського національного університету культури і мистецтв
      • 2008-2017 – старший викладач, завідувач кафедри режисури естради та масових свят ВП Дніпропетровського факультету Київського національного університету культури і мистецтв.
      • 2017-2019 – доцент з/н кафедри хореографії Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв.
      • З 2018 – старший викладач кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України
    • Дисертаційні праці:
      • 2013 – Танцювальна складова мюзиклу другої половини ХХ-початку ХХІ ст.
    • Наукові інтереси:
      • Сучасний танець в епоху пост-постмодерну: стан розвитку
      • Місце сучасного танцю в рекреаційній системі та взаємозв'язку з арт-терапією
      • Режисура і акторська майстерність як засоби виразності та впливу на розвиток хореографічного мистецтва
    • Наукова діяльність та праці:
      • Верховенко О. А. Зсоби виразності танцю модерн. Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв. Вип. ХХ. 2008. С. 313–319.
      • Верховенко О. А. Поліжанрові аспекти українського мюзиклу. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв: серія Мистецтвознавство. № 24. 2011. С. 240–246.
      • Верховенко О. А. Сучасний сценічний танець та його пластичне утілення в мюзиклі. Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв. Вип. № 28. 2012. С. 307–314.
      • Верховенко О. А. Балет «Дон-Кіхот» Л. Мінкуса на сцені Національної опери України: понад 90 років історії. Студії мистецтвознавчі . № 3(63) 2018. С. 56–61.
      • Верховенко О. А. Творчий шлях Олександра Сегаля в контексті розвитку українського хореографічного мистецтва другої половини ХХ століття. Особливості роботи хореографа в сучасному соціокультурному просторі : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 18 травня 2018 р., м. Київ. Київ С. 23–26.
      • Верховенко О. А. Особливості жіночого балетного виконавства 1970-х-1980-х рр. (на прикладі сценічної діяльності Т. Литвинової та С. Приходько). Вісник Київського національного університету культури і мистецтв: серія Сценічне мистецтво. № 1, том 4 2021. С. 17–27.
      • Верховенко О. А. Значення творчості Роберта Візиренка-Клявіна та Дмитра Клявіна для розвитку балетного мистецтва України другої половини ХХ-початку ХХІ ст. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв: серія Сценічне мистецтво. № 2, том 4. 2021. С. 123–131.
      • Верховенко О. А. До історії українського чоловічого балетного виконавства 1960-1980-х років: творча постать Євгена Косменка. Хореографія в сучасному мистецькому просторі: матеріали ІІ Міжн. наук.-практ. конф. Національного університету фізичного виховання і спорту України, м. Київ 3-4 лютого 2023 р. С. 26–29.
    • Навчальні дисципліни:
      • Основи режисури та акторської майстерності
      • Методика роботи з хореографічним колективом
      • Історія театру
      • Новітні режисерські технології та естетичні тенденції в сучасному хореографічному мистецтві
      • Мистецтво балетмейстера
      • Підготовка концертних номерів
      • Танцювальна складова мюзиклу
    • Контакти та зв'язок:

      (044)287-51-40

      Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    ...

    • ПІБ викладача:

      Шумілова Вікторія Віталіївна

    • Посада:

      Доцент кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України

    • Наукове звання:

      Заслужена артистка України, доц

    • Фото викладача: Шумілова Вікторія Віталіївна
    • Ідентифікатори автора:

      https://orcid.org/0000-0002-4203-6832

    • Освіта:
      • 1986 – Київське державне хореографічне училище, диплом з відзнакою
      • 1995 р. – Київський державний університет культури за спеціальністю «Культурологія», диплом спеціаліста
      • 2014 – Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв за спеціальністю «Хореографія», диплом магістра з відзнакою.
    • Досвід професійної діяльності:
      • 1986-2011 – артистка балету, солістка Національного заслуженого академічного ансамблю танцю України імені Павла Вірського.
      • 2005-2006 – учасниця Міжнародного проекту «STEPPES A UKRAINIAN DANCE SPECTACULAR» (Україна, США, Канада)
      • з 2011 – доцент кафедри хореографії Інституту сучасного мистецтва Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв.
      • з 2022 – доцент кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України
    • Наукові інтереси:
      • Хореографічне мистецтво
      • Класичний, український народно-сценічний танець
      • Історія Національного заслуженого академічного ансамблю танцю України імені Павла Вірського
      • Історія балетного театру
    • Наукова діяльність та праці:

      Публікації у фахових наукових виданнях України

      • Шумілова В. В. Національний ансамбль танцю України ім. п. Вірського – представник національної культури. Культурно - мистецькі обрії'2017 : зб . наук . праць . Київ: НАКККіМ, 2017. Вип. 3. С. 93–96.
      • Шумілова В. В. Сценографічні звершення художника А. Г. Петрицького у балетному театрі. Мистецтвознавчі записки . 2018. Вип. 33. С. 273–281.
      • Шумілова В. В. Творчість Павла Вірського в сучасному науковому дискурсі. Мистецтвознавчі записки . 2018. Вип. 34. С. 208–214.
      • Шумілова В. В. Початковий етап становлення творчої особистості Мирослава Михайловича Вантуха (до 80-річчя від дня народження). Міжнародний вісник : культурологія , філологія , музикознавство . 2018. Вип. II (11). С. 199–204.
      • Шумілова В. В. Театр танцю П. Вірського як інтегративна система. Українська культура : минуле , сучасне , шляхи розвитку . Серія : Мистецтвознавство. 2018. Вип. 28. С. 222–227.
      • Шумілова В. В. Сценічні здобутки Наталії Уманової в українському танцювальному мистецтві другої половини ХХ століття. Студії мистецтвознавчі : Театр . Музика . Кіно . Архітектура . Образотворче та декоративно - вжиткове мистецтво : наук. журнал Чис. 1/2 (69/70) Київ: НАН України, ІМФЕ ім. М. Т. Рильського, 2020. С. 101–106.
      • Шумілова В. В. Національний заслужений академічний ансамбль танцю України імені П. Вірського як предмет мистецтвознавчого дослідження (2010-2020-ті рр.). Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2021. № 2. С. 211–216.
      • Шумілова В. В. Мистецький феномен Ігоря Іващенка: новий вімір осмислення. Мистецтвознавчі записки . 2022. Вип. 42. С. 101–104.

      Публікації в іноземному науковому результаті видання

      • Шумілова В. Український народний танцювальний ансамбль імені Павла Вірського в радянській періодиці 1950-1980-х років. KELM ( Знання, Освіта, Право,
      • Управління ). 2021. № 8(44) вип. 2. С. 36–40.
      • Квецько О., Марусик Н., Васірук С., Федорко О., Шумілова В. (2023), ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКОГО ХОРЕОГРАФІЧНОГО ТА МУЗИЧНОГО ФОЛЬКЛОРУ: ЗВ'ЯЗОК ТРАДИЦІЇ І СУЧАСНОСТІ. AD ALTA : журнал міждисциплінарних досліджень. Спеціальний випуск. (Web of Science Core Collection), Том 13, лист 2, спеціальний випуск XXXVIII., 2023 р. С. 105–109.
    • Навчальні дисципліни:
      • Теорія та методика викладання класичного танцю
      • Практикум з партерного тренажу (класичний танець)
      • Практикум з партерного тренажу у спортивній підготовці
    • Професійна і громадська діяльність:
      • 2003 – член Національної хореографічної спілки України
    • Відзнаки та нагороди:
      • 2003 – Почесне звання «Заслужений артист України»
      • 2005 – Почесна відзнака Міністерства культури і мистецтв України «За багаторічну плідну працю в галузі культури»
      • 2005 – Почесна відзнака Національної хореографічної спілки України «Медаль Павла Вірського» за досягнення в галузі хореографічного мистецтва.
      • 2007 – Грамота Верховної Ради України «За заслуги перед Українським народом»
    • Контакти та зв'язок:

      +38 (044) 287-51-40

      Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    ...

    • ПІБ викладача:

      Майбенко Олександр Олександрович

    • Посада:

      Старший викладач кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України

    • Наукове звання:

      Заслужений артист естрадного мистецтва України

    • Фото викладача:
    • Ідентифікатори автора:

      https://orcid.org/0000-0002-6153-647X

    • Освіта:
      • 1999-2003 – Олександрійське училище культури, художній керівник самодіяльного народного колективу, артисту народного колективу, викладач хореографії.
      • 2003-2008 – Київський національний університет культури і мистецтв, кафедра сучасної класичної хореографії, бакалавр, магістр хореографії.
    • Досвід професійної діяльності:
      • 2003-2013 – соліст театру сучасної класичної хореографії «Сузір'я Аніко»
      • 2007-2020 – соліст щорічного різдвяного проекту світової класики композитора Й. Штрауса «Salut de Viene» Канада, США, Європа у складі театру сучасної класичної хореографії «Сузір'я Аніко»
      • 2008 – хореограф телевізійного проекту «Танцюю для тебе», 1-й і 2-й сезони.
      • 2009-2013 – викладач кафедри класичної хореографії Київського національного університету культури і мистецтв.
      • 2011 – хореограф національного відбору міжнародного пісенного конкурсу «Євробачення-2011»
      • 2012 – хореограф і постановник танцювального телешоу «Танцюють всі-5»
      • 2013-2014 – викладач Київського хореографічного коледжу «Кияночка»
      • 2014-2016 – артист JB-балету Fantissima Teathre в Fantasialande, Німеччина
      • 2015 р. – хореограф-постановник ТВ проекту «Гот до танцю», Німеччина
      • 2014-2016 – педагог, хореограф театру «TanzFactur», Німеччина
      • З 2017 – старший викладач Київської Муніципальної Академії естрадного та циркового мистецтва.
      • З 2018 – викладач, хореограф-постановник школи класичної хореографії «Belaro», Німеччина
      • 2018 – хореограф-постановник танцювального шоу «Навколо світу за 80 днів», Німеччина
      • 2019 – хореограф-постановник міжнародного пісенного конкурсу «Євробачення-2019»
      • З 2019 – засновник студії класичної сучасної хореографії «Dance Academy»
      • 2018-2019 – хореограф-постановник нової виставки в Національному Палаці України «Академія Бешкетників»
      • 2019-2020 – хореограф-постановник нової вистави Національного цирку України «Задзеркалля або як врятувати Різдво»
      • З 2019 – старший викладач кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного Університету фізичного виховання і спорту України
      • З 2021 – балетмейстер-постановник Національного цирку України
    • Наукові інтереси:
      • Методика викладання класичної хореографії
      • Методика викладання сучасної хореографії
      • Новітні тенденції розвитку хореографічного мистецтва
      • Режисура в хореографії
    • Наукова діяльність та праці:

       

      • Перова Г., Майбенко О. Імпровізація в хореографії: історико-хронологічні та соціальні ракурси. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. Хореографія. Київ, 2022. Вип. 2. С. 142–147.
      • Майбенко О. О. Синтез акробатичних елементів у Contemporary dance. Сценічне та музичне мистецтво: Циркові та естрадні жанри. Науково-методичний аспект : матеріали ІХ наук.-прак. конф., Київ, 16 квіт., 2019 р. Київ. С. 111–114.
      • Майбенко О. О. Філософія та естетика contemporary dance і postmodern dance у сучасному балеті. Сценічне та музичне мистецтво: Науково-методичний аспект: матеріали VIII наук.-прак. конф., Київ, 16 квіт., 2018 р. Київ. С. 116–118.
      • О. Плахотнюк, І. Гурєєв, Л. Гурєєва, О. Єван, Н. Демченко, О. Кравчук, О. Лань, О. Майбенко, О. Сучасне хореографічне мистецтво: підґрунтя, тенденції, перспективи розвитку : навч.-методич. посіб. / упоряд. О. Плахотнюк. Львів: СПОЛОМ, 2018. Ч. ІІ. 222 с.
      • Майбенко О. О. Інноваційні технології та формально-технічні засоби у навчанні студентів спеціалізацій Сучасний естрадний танець. Сценічне та музичне мистецтво: Науково-методичний аспект: матеріали VII наук.-практ. конф., Київ, 16 квіт., 2017 р. Київ. С. 116–118.
      • Майбенко О. Генезис та інновації сценічного постмодерного балету: формально-технічний аспект репрезентації образів. Інноваційне рішення в сучасній науці. 2016.Том 8, № 8. С. URL: https://naukajournal.org/index.php/ISMSD/article/view/1002/1138
      • Майбенко О. Дефініція й антологія сценічних методів «contemporary dance» і «postmodern dance». Музичне мистецтво ХХІ століття – історія, теорія, практика: збірник наукових праць інституту музичного мистецтва Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка / [загальна редакція та упорядкування А.В. Душного]. Дрогобич–Кельце–Каунас–Амати: Посвіт, 2017. Вип. 2. 164 с.
    • Навчальні дисципліни:
      • Теорія та методика викладання класичного танцю
      • Методика викладання віртуозних рухів
      • Практикум з класичного танцю
      • Практикум з партерного тренажу
    • Професійна і громадська діяльність:
      • Балетмейстер-постановник Національного цирку України
      • Член журі міжнародних та всеукраїнських конкурсів
    • Відзнаки та нагороди:
      • Заслужений артист естрадного мистецтва України
      • Член спілки асоціації естрадних діячів України
    • Контакти та зв'язок:

      +38(067) 584 62 33

      Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    • Додаткова інформація:

      Спортивні досягнення

      • 2007 – лауреат ІІ премії конкурсу молодих балетмейстерів «Погляд у майбутнє»
      • 2019 – золота премія чемпіонату світу «Dance World Cup» з сучасної хореографії, м. Брага, Португалія

    ...

    • ПІБ викладача:

      Гладка Людмила Володимирівна

    • Посада:

      Старший викладач, провідний концертмейстер кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України

    • Наукове звання:

      .

    • Фото викладача: Гладка Людмила Володимирівна
    • Ідентифікатори автора:

      https://orcid.org/0000-0001-6932-1855

    • Освіта:
      • 1993-1997 – Тернопільське державне музичне училище ім. С. А. Крушельницької по класу фортепіано
      • 1997-2002 – Національна музична академія України ім. п. І. Чайковського по класу фортепіано професора Н. М. Вітте
      • 2006-2009 – Київський національний університет культури і мистецтв, аспірантура зі спеціальності 13.00.02 "Теорія та методика музичного навчання"
    • Досвід професійної діяльності:
      • 2002-2019 – Київська Академія мистецтв, факультет музичного мистецтва, методист, викладач класу фортепіано, концертмейстер вищої категорії класу ударних інструментів Заслуженого артиста України, доцент О. Є. Блінова, класу ансамблю духових та ударних інструментів; факультет хореографічного мистецтва, концертмейстер вищої категорії класичного танцю, народного танцю, історико-побутового танцю; факультет естрадного мистецтва, концертмейстер вищої категорії
      • з 2006 – Київський національний університет культури і мистецтв, факультет хореографічного мистецтва, кафедра сучасної класичної хореографії, кафедра бальної хореографії, кафедра народної хореографії, кафедра сучасної хореографії, провідний концертмейстер дисциплін: «Теорія та методика викладання класичного танцю», «Техніка виконання та методика викладання». ». «Поінт техніка у класичному танці», «Зразки класичної хореографії», «Методика виконання віртуозних рухів у класичній хореографії», «Ансамбль класичного танцю», «Методика виконання дуетно-сценічного танцю», «Мистецтво балетмейстера», «Вдосконалення». ». балетмейстерської майстерності», «Методика виконання народно-сценічного танцю», «Методика виконання характерного танцю», «Методика виконання історико-побутового танцю», «Партерний тренаж», «Методика виконання імпровізації та контактної імпровізації», «Теорія та методика викладання Contemporary» , «Методика виконання сучасних напрямків хореографічного мистецтва», «Режисура та акторська майстерність у хореографії»
      • з 2020 – Національний університет фізичного виховання і спорту України, тренерський факультет, кафедра хореографії і танцювальних видів спорту, кафедра спортивних видів гімнастики, старший викладач, провідний концертмейстер.
    • Наукові інтереси:
      • Музична педагогіка та виховання
      • Фортепіанна педагогіка та виконавство
      • Історія і теорія музики
      • Музична інтерпретація
      • Музично-слухові виявлення
      • Специфіка роботи концертмейстера в інструментальних класах
      • Специфіка роботи концертмейстера в хореографічних класах
      • Класичний танець, народний танець, історико-побутовий танець, сучасний танець
      • Балетні вистави
      • Евритмія
      • Ритміка в хореографії
      • Ритміка у спорті
    • Наукова діяльність та праці:

      Публікації в Scopus та Web of Science

      • Дорош Г., Мова Л., Лук'яненко К., Шестопал Л., Дегтяр Д., Гладка Л. Біомеханічний аналіз спортивного танцю. Міжнародний журнал людського руху та спортивної науки. 2021. № 9(6). Р. 1420–1426.
      • Yatsenko О., Khomiachyk I., Hladka L., Vasina N., Koresandovych N., Slupska N. Systemic interaction between educators of choreographic disciplines under distance learning conditions. SPORT TK-Revista EuroAmericana de Ciencias del Deporte11, 17. 2022.

      Публікації у фахових виданнях України

      • Гладка Л. Концептуальний аналіз поняття «виконавська культура» музиканта-піаніста. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Напрям: Педагогіка. 2007. Вип. 16. С. 19–26.
      • Гладка Л. Здібність до музично-інтонаційних узагальненьВісник Київського національного університету культури і мистецтв. Напрям: Педагогіка. 2009. Вип. 21. С. 34–43.
      • Перова Г., Гладка Л. Реставрація балетів ХІХ століття як тренд. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство. 2019. Вип. 30. С. 53–58.
      • Вишотравка Л., Гладка Л. Східна тематика в хореографічних виставах на сцені Київського академічного театру опери та балету ім Т. Шевченка (на прикладі балетмейстерських робіт П. Гусєва, А. Шекери, В. Яременка). Вісник національної академії мистецтв. 2019. Вип. 41. С 67–74.
      • Перова Г., Гладка Л. Становлення танцю модерн: від індивідуальних стилів до шкіл. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку: Напрям: Мистецтвознавство. 2019. Вип. 32. С. 94–99.
      • Гладка Л. Основні підходи до музичного оформлення уроків хореографічних дисциплін (на основі практичного досвіду концертмейстера). Танцювальні студії. 2021. Том 4, №1. С. 66–75.
      • Гладка Л. Побудова уроку класичного танцю на основі музики композиторів віденської класичної школи: погляд концертмейстера. Танцювальні студії. 2021. Том 4, №2. С.162–174.
      • Гладка Л. «Особливості викладання дисципліни «Історія та основи теорії музики» у студентів-хореографів ЗВО фізичного виховання і спорту» Теорія і методика фізичного виховання і спорту . 2022. №3, С. 64–68.
    • Навчальні дисципліни:
      • Історія і теорія музики
      • Практикум з історії та теорії музики
      • Практикум з ритміки в хореографії
      • Практикум з теорії музики і ритміки у спорті
      • Методика викладання класичного танцю, провідний концертмейстер
    • Професійна і громадська діяльність:
      • Член Національної хореографічної спілки України
      • Член Національної Всеукраїнської Музичної Спілки
    • Відзнаки та нагороди:
      • 2010 – Диплом за високий рівень професіоналізму та майстерності в підготовці учасників ІІІ Міжнародного Українського Музичного Конкурсу «ICMU» (Лауреат ІІ ступеня)
      • 2011 – Подяка V Відкритого Міжнародного мистецького фестивалю-конкурсу «Європа молода» за високий рівень професіоналізму та майстерності у підготовці учасників конкурсу.
      • 2015 – Диплом за високий рівень професіоналізму та майстерності в підготовці учасників ІІІ Міжнародного Українського Музичного Конкурсу «ICMU» (Лауреат І ступеня)
      • 2016 – Подяка Всеукраїнського конкурсу класичної музики «Обрії класики» за вагомий внесок у справу естетичного виховання молоді, високу професійну майстерність та активну культурно-просвітницьку діяльність (Лауреати Гран-Прі та ІІ місце)
      • 2018 – Подяка Вченої ради Київського національного університету культури і мистецтв за вагомим та змістовно проведена профорієнтаційна робота з учнівської молоді в рамках комплексної програми «Абітурієнт-2018»
      • 2019 – Подяка Першого проректора Київського національного університету культури і мистецтв за високий професіоналізм, бездоганну сумлінну працю, вагомий особистісний внесок у виховання студентської молоді, підготовку висококваліфікованих спеціалістів та високі досягнення у професійній діяльності
      • 2021 – Почесна грамота Президента Київського національного університету культури і мистецтв М. Поплавського за багаторічну творчу працю, високу професійну майстерність та особливості заслуг перед університетом
    • Контакти та зв'язок:

      +38 (044) 287-51-40

      Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    ...

    Дочірні категорії

    Контакти

      вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

     +38 (044) 287-54-52

    rectorat@uni-sport.edu.ua

    Скринька довіри

    Приймальна комісія

      вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

     +38 (044) 287-04-91

    pk@uni-sport.edu.ua

    МОВА САЙТУ

    © 2025 Національний університет фізичного виховання і спорту України