Спортивна робота на кафедрі кіберспорту та інформаційних технологій

Спортивна робота є важливим напрямом діяльності кафедри кіберспорту та інформаційних технологій. Вона спрямована на розвиток фізичної культури, підтримку здорового способу життя студентів, популяризацію кіберспорту та класичних видів спорту, а також формування командного духу та лідерських якостей.

Основні напрями спортивної роботи:

  • Участь у змаганнях – студенти кафедри активно беруть участь у чемпіонатах університету, міста та всеукраїнських турнірах з кіберспорту та традиційних видів спорту.

  • Студентські команди – створено команди з кіберспорту, футболу, баскетболу, волейболу та інших видів спорту, які представляють кафедру на різних рівнях.

  • Кіберспортивні турніри – регулярна організація внутрішніх змагань серед студентів та міжкафедральних кубків, що сприяє розвитку професійних навичок у сфері e-sports.

  • Спортивно-масові заходи – участь у Днях здоров’я, спортивних святах, благодійних турнірах та університетських фестивалях спорту.

  • Партнерство зі спортивними клубами та організаціями – кафедра співпрацює з професійними спортивними клубами, кіберспортивними асоціаціями та федераціями, що розширює можливості для студентів.

Досягнення

Студенти кафедри неодноразово ставали призерами та переможцями у змаганнях з кіберспорту та інших видів спорту, демонструючи високий рівень підготовки та спортивного духу.

Спортивні досягнення студентів кафедри

Науково-педагогічні працівники кафедри кіберспорту та інформаційних технологій постійно працюють над удосконаленням власної професійної компетентності, що є запорукою високої якості освітнього процесу та відповідності сучасним вимогам ринку праці.

Основні напрями підвищення кваліфікації:

  • Стажування у провідних закладах вищої освіти України та за кордоном – обмін досвідом з фахівцями у сфері фізичної культури, спорту та інформаційних технологій.

  • Участь у міжнародних і всеукраїнських конференціях, семінарах, вебінарах – поширення результатів власних наукових досліджень та ознайомлення з новітніми освітніми практиками.

  • Курси підвищення кваліфікації та тренінги з кіберспорту, фізичного виховання і спорту, інформаційних технологій, методики викладання у вищій школі.

Регулярне підвищення кваліфікації дозволяє викладачам кафедри впроваджувати в освітній процес сучасні технології навчання, використовувати інноваційні підходи до підготовки здобувачів вищої освіти та забезпечувати їхню конкурентоспроможність у професійному середовищі.

 

Виконання ліцензійних вимог науково-педагогічними працівниками кафедри кіберспорту та інформаційних технологій

 

Освітнє портфоліо науково-педагогічних працівників кафедри за результатами підвищення кваліфікації

 

Сертифікати науково-педагогічних працівників кафедри, що підтверджують регулярне підвищення ними кваліфікації

Педагогічна практика та за профілем майбутньої професії є важливими складовими підготовки фахівців у галузі кіберспорту та ІТ. 

Вона спрямована на:

  • застосування теоретичних знань у реальних умовах навчальних закладів та організацій професійного спрямування;

  • розвиток професійних та педагогічних компетентностей;

  • формування навичок організації навчального процесу та роботи зі здобувачами освіти;

  • підвищення готовності до майбутньої професійної діяльності та можливості працевлаштування.

Практика проводиться під керівництвом досвідчених викладачів НУФВСУ та методистів (наставників) з баз практики. Студенти отримують можливість працювати з різними віковими групами, реалізовувати проєктні завдання, проводити навчальні та тренувальні заняття, виконувати організаційні та управлінські завдання, а також аналізувати результати своєї роботи для подальшого вдосконалення.

Кафедра забезпечує постійний супровід та підтримку студентів під час практики, а також надає рекомендації для успішного проходження всіх етапів практичної підготовки.

Ключовим аспектом підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня та (другого) магістерського рівнів є врахування сучасних стандартів, які передбачають обов'язкову участь здобувачів вищої освіти педагогічній та виробничій практиках на різних етапах навчання.

Організація та методичне забезпечення виробничої практики здійснюється відповідно до вимог «Положення про проведення практики» (https://uni-sport.edu.ua/sites/default/files/vseDocumenti/polozhennya_pro_provedennya_praktyky.pdf). Кафедрою розроблено програму практики (зберігаються на кафедрі та платформі Moodle). З базами практики НУФВСУ завчасно укладає меморандуми (договори) співпраці за встановленою відповідною формою.

 

Об'єкти для проходження практики за профілем майбутньої професії здобувачів вищої освіти з можливістю подальшого працевлаштування (на основі укладених договорів з організаціями/базами/роботодавцями)

Об’єкти практики за профілем майбутньої професії

 

Об'єкти для проходження педагогічної практики здобувачів вищої освіти з можливістю подальшого працевлаштування (на основі укладених договорів з базами та роботодавцями)

Об’єкти педагогічної практики
  • Ліцей №39 імені гетьмана України Богдана Хмельницького Деснянського району м. Києва
  • Ліцей № 78 Печерського району м. Києва
  • Ліцей №89 імені Григорія Цехмістренка Печерського району м. Києва
  • Ліцей №84 Печерського району м. Києва
  • Спеціалізована школа № 94 «Еллада» Печерського району м. Києва
  • Ліцей № 225 Оболонського району м. Києва
  • Ліцей «Голосіївський» № 241 м. Києва
  • Навчально-виховний комплекс «Домінанта» (дошкільний навчальний заклад - спеціалізована школа І ступеня – суспільно-гуманітарна гімназія – спеціалізована школа № 204 з поглибленим вивченням фізичної культури)
  • Гімназія № 267 м. Києва
  • Школа І-ІІІ ступенів №175 ім. В. Марченка Шевченківського району м. Києва
  • Школа І-ІІІ ступенів № 58 Шевченківського району м. Києва
  • НВК «Школа І-ІІ ступенів – ліцей №38 ім. В. М. Молчанова» Шевченківського району м. Києва
  • Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням української мови – Гімназія № 39 імені гетьмана України Богдана Хмельницького» Деснянського району м. Києва
  • Київський фаховий коледж зв’язку
  • Київський національний університет імені Тараса Шевченка
  • Державний торговельно-економічний університет місто Київ
  • Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

 

ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «Кіберспорт (esports)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт галузі знань 01 Освіта/Педагогіка (нова редакція)

Кваліфікація: Бакалавр фізичної культури і спорту за спеціалізацією «Кіберспорт (esports)» (2023 р.)

РЕЦЕНЗІЇ (1, 2, 3) на освітньо-професійну програму «Кіберспорт (esports)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «Кіберспорт (esports)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю А7 Фізична культура і спорт галузі знань А Освіта/Педагогіка (нова редакція)

Кваліфікація: Бакалавр фізичної культури і спорту за спеціалізацією «Кіберспорт (esports)» (2025 р.)

РЕЦЕНЗІЇ (1, 2, 3, 4, 5) на освітньо-професійну програму «Кіберспорт (esports)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

 

ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «КІБЕРСПОРТ (ESPORTS)» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт галузі знань 01 Освіта/Педагогіка (зі змінами)

Кваліфікація: Магістр з фізичної культури і спорту за спеціалізацією «Кіберспорт (esports)» (2023 р.)

РЕЦЕНЗІЇ (1, 2, 3) на освітньо-професійну програму «Кіберспорт (esports)» другого (магістерського) рівня вищої освіти

ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «КІБЕРСПОРТ (ESPORTS)» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю А7 Фізична культура і спорт галузі знань А Освіта/Педагогіка (зі змінами)

Кваліфікація: Магістр з фізичної культури і спорту за спеціалізацією «Кіберспорт (esports)» (2025 р.)

РЕЦЕНЗІЇ (1, 2, 3, 4, 5) на освітньо-професійну програму «Кіберспорт (esports)» другого (магістерського) рівня вищої освіти

 
НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ
РОБОЧІ ПРОГРАМИ
Дисципліни (компоненти освітніх програм), що закріплені у 2025-2026 н.р. за кафедрою кіберспорту та інформаційних технологій
Ступінь вищої освіти – бакалавр
Обов’язкові компоненти
Назва дисципліни Код Спеціальність Кредити
Інформатика та інформаційні технології у фізичній культурі ОК.ЦС 30 014.11 4
Вища математика для менеджерів (базовий рівень) ОК. ЦС 6 D3 3
Комп'ютерна техніка ОК. ЦС 6 А4 3
Основи науково-дослідної роботи у сфері фізичної культури ОК. ЦС 24 014.11 3
Загальна теорія кіберспорту ОК. КС 1 А7 3
Інформатика і інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті ОК. ЦС 28 017 3
Комп'ютерна техніка ОК. ЦС 7 А7 3
Курсова робота з дисципліни «Організація тренувального процесу в кіберспорті» ОК. КС 5 017 3
Організація тренувального процесу в кіберспорті ОК. КС 3 017 3
Основи науково-дослідної роботи ОК. ЦС 22 017 3
Основи тренерської діяльності в кіберспорті ОК. КС 2 017 3
Практика за профілем майбутньої професії ОК. КС 7 017 3
Професійно-орієнтована практика ОК. КС 6 017 3
Комп'ютерні технології та основи науково-дослідної роботи у хореографії ОК. ЦС 2 В6, 024 3
Комп'ютерна техніка та методи математичної статистики ОК. ЦС 12 І7 3
Сучасні інформаційні технології ОК. ЦС 5 D3 3
Основи медичної статистики та медична інформатика ОК. ЦС 25 229 3
Системне адміністрування медичних баз даних ОК. ЦС 47 229 3
Вибіркові компоненти
Інноваційні технології в практиці фізичного виховання і спорту ВД 26 А4, А7, 014, 017 3
Інноваційні технології у практиці мистецтвознавства ВД 27 В6, 024 3
Кваліфікаційна дипломна робота ВД 28 017 1
Комп'ютерні засоби аналізу даних ВД 29 D3, 073 3
Оптимізаційні методи управління ВД 30 D3, 073 3
Основи стрімінгу ВД 31 А7, 017 3
Практикум з тренерської діяльності в кіберспорті ВД 32 А7, 017 3
Практикум з цифрового маркетингу та електронної комерції ВД 33 D3, 073 3
Практикум з основ стратегії і тактики в кіберспорті ВД 34 А7, 017 3
Практикум з використання VR/AR-технологій ВД 35 А4, А7, В6 3
Практикум з використання VR/AR-технологій ВД 35 А4, А7, В6, 014, 017, 024 3
Практикум з кіберспорту ВД 36 А7, 017 3
Практикум з основ кіберспорту ВД 37 А7, 017 3
Практикум з основ маркетингу в кіберспорті ВД 38 А7, 017 3
Практикум зі спортивних симуляторів ВД 39 А7, 017 3
Практикум зі спортивного удосконалення в кіберспорті ВД 40 А7, 017 3
Практикум зі спортивної майстерності в кіберспорті ВД 41 А7, 017 3
Тренажерне обладнання в спортивній та оздоровчій діяльності ВД 42 А4, А7, В6, 014, 017, 024 3
Ступінь вищої освіти – магістр
Обов’язкові компоненти
Назва дисципліни Код Спеціальність Кредити
Інформаційні та інтерактивні технології у фітнесі та велнесі ОК.Ф 7 А7 3
Інформаційні технології в кіберспорті (esports) ОК.КС 1 А7 3
Інформаційні технології у науковій діяльності у фізичній культурі ОК.ФВ 6 А7 3
Кваліфікаційна робота ОК.ЦС 6 А7 3
Методологія наукових досліджень та аналітика у кіберспорті (esports) ОК.КС 9 А7 3
Науково-дослідна практика ОК.ЦС 5 017 3
Науково-педагогічна практика ОК.ЦС 4 017 3
Основи програмування, створення програмного забезпечення та побудова комп’ютерних систем ОК.КС 4 А7 3
Система підготовки та змагань в кіберспорті (esports) ОК.КС 2 А7 3
Стратегія та тактика професійного геймінгу ОК.КС 5 А7 3
Теорія комп’ютерного геймінгу ОК.КС 3 А7 3
Інформаційні технології у науковій діяльності в галузі біології ОК 1 E9 3
Інформаційні технології у науковій діяльності з фізичної терапії та ерготерапії ОК.ЦС 3 I7 3
Інформаційно-комунікативні технології у професійній діяльності ОК.ЦС 14 B6, А7 3
Методологія наукових досліджень ОК.ЦС 2 B6, А7 3
Вибіркові компоненти
VR/AR-технології в кіберспорті ВД 43 А7 3
Аналіз і обробка даних наукових досліджень в сфері фізичної культури і спорту ВД 44 А7 3
Інноваційні технології в кіберспорті ВД 45 А7 3
Інформаційні технології у системі підготовки спортсменів ВД 46 А7 3
Маркетинг ігор ВД 47 А7 3
ПІАР та журналістика в кіберспорті (esports) ВД 48 А7 3
Практикум з цифрового маркетингу та електронної комерції у кіберспорті ВД 49 А7 3
Стримінг та коментування в кіберспорті ВД 50 А7 3
Сучасні Інформаційно-комунікаційні та цифрові технології в спорті та фізичній культурі ВД 51 А7 3
Теорія і методика підготовки в кіберспорті (esports) ВД 52 А7 3
Технології розробки комп’ютерних ігор ВД 53 А7 3
Технологія проектування персональних та командних тренувальних програм у кіберспорті ВД 54 А7 3
Ступінь вищої освіти – доктор філософії
Обов’язкові компоненти
Назва дисципліни Код Спеціальність Кредити
Цифрова культура науковця ОК.4 А7 3
Патентно-ліцензійний пошук в науковій діяльності ОК.5 А7 3
Науково-педагогічна практика ОК.6 А7 3
Дослідницька практика ОК.7 А7 3
Кваліфікаційна наукова робота ОК.10 А7 3
Вибіркові компоненти
Патентно-ліцензійний пошук ВК.PhD.13 E9 3
Патентно-ліцензійний пошук ВК.PhD.13 I7 3
Бібліометрика сучасної науки ВК.PhD.5 E9 3
Бібліометрика сучасної науки ВК.PhD.5 I7 3
Дисципліни (компоненти освітніх програм), що закріплені у 2024-2025 н.р. за кафедрою кіберспорту та інформаційних технологій

Перелік компонентів освітніх програм, що закріплюються за кафедрою кіберспорту та інформаційних технологій Національного університету фізичного виховання і спорту України на 2024-2025 навчальний рік

Дисципліни (компоненти освітніх програм), що закріплені у 2023-2024 н.р. за кафедрою кіберспорту та інформаційних технологій

Перелік компонентів освітніх програм, що закріплюються за кафедрою кіберспорту та інформаційних технологій Національного університету фізичного виховання і спорту України на 2023-2024 навчальний рік

ЗАГАЛЬНОУНІВЕРСИТЕТСЬКИЙ КАТАЛОГ ВИБІРКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН
Вибіркові дисципліни кафедри кіберспорту та інформаційних технологій

Скринька довіри кафедри кіберспорту та інформаційних технологій




Контакти

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-54-52

rectorat@uni-sport.edu.ua

Приймальна комісія

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-04-91

pk@uni-sport.edu.ua

МОВА САЙТУ

© 2025 Національний університет фізичного виховання і спорту України