ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «Кіберспорт (esports)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт галузі знань 01 Освіта/Педагогіка (нова редакція)
Кваліфікація: Бакалавр фізичної культури і спорту за спеціалізацією «Кіберспорт (esports)» (2023 р.)
РЕЦЕНЗІЇ (1, 2, 3) на освітньо-професійну програму «Кіберспорт (esports)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «Кіберспорт (esports)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю А7 Фізична культура і спорт галузі знань А Освіта/Педагогіка (нова редакція)
Кваліфікація: Бакалавр фізичної культури і спорту за спеціалізацією «Кіберспорт (esports)» (2025 р.)
РЕЦЕНЗІЇ (1, 2, 3, 4, 5) на освітньо-професійну програму «Кіберспорт (esports)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «КІБЕРСПОРТ (ESPORTS)» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт галузі знань 01 Освіта/Педагогіка (зі змінами)
Кваліфікація: Магістр з фізичної культури і спорту за спеціалізацією «Кіберспорт (esports)» (2023 р.)
РЕЦЕНЗІЇ (1, 2, 3) на освітньо-професійну програму «Кіберспорт (esports)» другого (магістерського) рівня вищої освіти
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «КІБЕРСПОРТ (ESPORTS)» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю А7 Фізична культура і спорт галузі знань А Освіта/Педагогіка (зі змінами)
Кваліфікація: Магістр з фізичної культури і спорту за спеціалізацією «Кіберспорт (esports)» (2025 р.)
РЕЦЕНЗІЇ (1, 2, 3, 4, 5) на освітньо-професійну програму «Кіберспорт (esports)» другого (магістерського) рівня вищої освіти
РОБОЧІ ПРОГРАМИ
Дисципліни (компоненти освітніх програм), що закріплені у 2025-2026 н.р. за кафедрою кіберспорту та інформаційних технологій
Ступінь вищої освіти – бакалавр |
Обов’язкові компоненти |
Назва дисципліни |
Код |
Спеціальність |
Кредити |
Інформатика та інформаційні технології у фізичній культурі |
ОК.ЦС 30 |
014.11 |
4 |
Вища математика для менеджерів (базовий рівень) |
ОК. ЦС 6 |
D3 |
3 |
Комп'ютерна техніка |
ОК. ЦС 6 |
А4 |
3 |
Основи науково-дослідної роботи у сфері фізичної культури |
ОК. ЦС 24 |
014.11 |
3 |
Загальна теорія кіберспорту |
ОК. КС 1 |
А7 |
3 |
Інформатика і інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті |
ОК. ЦС 28 |
017 |
3 |
Комп'ютерна техніка |
ОК. ЦС 7 |
А7 |
3 |
Курсова робота з дисципліни «Організація тренувального процесу в кіберспорті» |
ОК. КС 5 |
017 |
3 |
Організація тренувального процесу в кіберспорті |
ОК. КС 3 |
017 |
3 |
Основи науково-дослідної роботи |
ОК. ЦС 22 |
017 |
3 |
Основи тренерської діяльності в кіберспорті |
ОК. КС 2 |
017 |
3 |
Практика за профілем майбутньої професії |
ОК. КС 7 |
017 |
3 |
Професійно-орієнтована практика |
ОК. КС 6 |
017 |
3 |
Комп'ютерні технології та основи науково-дослідної роботи у хореографії |
ОК. ЦС 2 |
В6, 024 |
3 |
Комп'ютерна техніка та методи математичної статистики |
ОК. ЦС 12 |
І7 |
3 |
Сучасні інформаційні технології |
ОК. ЦС 5 |
D3 |
3 |
Основи медичної статистики та медична інформатика |
ОК. ЦС 25 |
229 |
3 |
Системне адміністрування медичних баз даних |
ОК. ЦС 47 |
229 |
3 |
Вибіркові компоненти |
Інноваційні технології в практиці фізичного виховання і спорту |
ВД 26 |
А4, А7, 014, 017 |
3 |
Інноваційні технології у практиці мистецтвознавства |
ВД 27 |
В6, 024 |
3 |
Кваліфікаційна дипломна робота |
ВД 28 |
017 |
1 |
Комп'ютерні засоби аналізу даних |
ВД 29 |
D3, 073 |
3 |
Оптимізаційні методи управління |
ВД 30 |
D3, 073 |
3 |
Основи стрімінгу |
ВД 31 |
А7, 017 |
3 |
Практикум з тренерської діяльності в кіберспорті |
ВД 32 |
А7, 017 |
3 |
Практикум з цифрового маркетингу та електронної комерції |
ВД 33 |
D3, 073 |
3 |
Практикум з основ стратегії і тактики в кіберспорті |
ВД 34 |
А7, 017 |
3 |
Практикум з використання VR/AR-технологій |
ВД 35 |
А4, А7, В6 |
3 |
Практикум з використання VR/AR-технологій |
ВД 35 |
А4, А7, В6, 014, 017, 024 |
3 |
Практикум з кіберспорту |
ВД 36 |
А7, 017 |
3 |
Практикум з основ кіберспорту |
ВД 37 |
А7, 017 |
3 |
Практикум з основ маркетингу в кіберспорті |
ВД 38 |
А7, 017 |
3 |
Практикум зі спортивних симуляторів |
ВД 39 |
А7, 017 |
3 |
Практикум зі спортивного удосконалення в кіберспорті |
ВД 40 |
А7, 017 |
3 |
Практикум зі спортивної майстерності в кіберспорті |
ВД 41 |
А7, 017 |
3 |
Тренажерне обладнання в спортивній та оздоровчій діяльності |
ВД 42 |
А4, А7, В6, 014, 017, 024 |
3 |
Ступінь вищої освіти – магістр |
Обов’язкові компоненти |
Назва дисципліни |
Код |
Спеціальність |
Кредити |
Інформаційні та інтерактивні технології у фітнесі та велнесі |
ОК.Ф 7 |
А7 |
3 |
Інформаційні технології в кіберспорті (esports) |
ОК.КС 1 |
А7 |
3 |
Інформаційні технології у науковій діяльності у фізичній культурі |
ОК.ФВ 6 |
А7 |
3 |
Кваліфікаційна робота |
ОК.ЦС 6 |
А7 |
3 |
Методологія наукових досліджень та аналітика у кіберспорті (esports) |
ОК.КС 9 |
А7 |
3 |
Науково-дослідна практика |
ОК.ЦС 5 |
017 |
3 |
Науково-педагогічна практика |
ОК.ЦС 4 |
017 |
3 |
Основи програмування, створення програмного забезпечення та побудова комп’ютерних систем |
ОК.КС 4 |
А7 |
3 |
Система підготовки та змагань в кіберспорті (esports) |
ОК.КС 2 |
А7 |
3 |
Стратегія та тактика професійного геймінгу |
ОК.КС 5 |
А7 |
3 |
Теорія комп’ютерного геймінгу |
ОК.КС 3 |
А7 |
3 |
Інформаційні технології у науковій діяльності в галузі біології |
ОК 1 |
E9 |
3 |
Інформаційні технології у науковій діяльності з фізичної терапії та ерготерапії |
ОК.ЦС 3 |
I7 |
3 |
Інформаційно-комунікативні технології у професійній діяльності |
ОК.ЦС 14 |
B6, А7 |
3 |
Методологія наукових досліджень |
ОК.ЦС 2 |
B6, А7 |
3 |
Вибіркові компоненти |
VR/AR-технології в кіберспорті |
ВД 43 |
А7 |
3 |
Аналіз і обробка даних наукових досліджень в сфері фізичної культури і спорту |
ВД 44 |
А7 |
3 |
Інноваційні технології в кіберспорті |
ВД 45 |
А7 |
3 |
Інформаційні технології у системі підготовки спортсменів |
ВД 46 |
А7 |
3 |
Маркетинг ігор |
ВД 47 |
А7 |
3 |
ПІАР та журналістика в кіберспорті (esports) |
ВД 48 |
А7 |
3 |
Практикум з цифрового маркетингу та електронної комерції у кіберспорті |
ВД 49 |
А7 |
3 |
Стримінг та коментування в кіберспорті |
ВД 50 |
А7 |
3 |
Сучасні Інформаційно-комунікаційні та цифрові технології в спорті та фізичній культурі |
ВД 51 |
А7 |
3 |
Теорія і методика підготовки в кіберспорті (esports) |
ВД 52 |
А7 |
3 |
Технології розробки комп’ютерних ігор |
ВД 53 |
А7 |
3 |
Технологія проектування персональних та командних тренувальних програм у кіберспорті |
ВД 54 |
А7 |
3 |
Ступінь вищої освіти – доктор філософії |
Обов’язкові компоненти |
Назва дисципліни |
Код |
Спеціальність |
Кредити |
Цифрова культура науковця |
ОК.4 |
А7 |
3 |
Патентно-ліцензійний пошук в науковій діяльності |
ОК.5 |
А7 |
3 |
Науково-педагогічна практика |
ОК.6 |
А7 |
3 |
Дослідницька практика |
ОК.7 |
А7 |
3 |
Кваліфікаційна наукова робота |
ОК.10 |
А7 |
3 |
Вибіркові компоненти |
Патентно-ліцензійний пошук |
ВК.PhD.13 |
E9 |
3 |
Патентно-ліцензійний пошук |
ВК.PhD.13 |
I7 |
3 |
Бібліометрика сучасної науки |
ВК.PhD.5 |
E9 |
3 |
Бібліометрика сучасної науки |
ВК.PhD.5 |
I7 |
3 |
Дисципліни (компоненти освітніх програм), що закріплені у 2024-2025 н.р. за кафедрою кіберспорту та інформаційних технологій
Перелік компонентів освітніх програм, що закріплюються за кафедрою кіберспорту та інформаційних технологій Національного університету фізичного виховання і спорту України на 2024-2025 навчальний рік
Дисципліни (компоненти освітніх програм), що закріплені у 2023-2024 н.р. за кафедрою кіберспорту та інформаційних технологій
Перелік компонентів освітніх програм, що закріплюються за кафедрою кіберспорту та інформаційних технологій Національного університету фізичного виховання і спорту України на 2023-2024 навчальний рік