Верховенко Ольга Анатоліївна
Українська
(044)287-51-40 overkhovenko@uni-sport.edu.uaСтарший викладач кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України
Кандидат мистецтвознавства
Освіта
- 1990 – Дніпропетровське училище культури за спеціальністю «Культурно-освітня робота і художня творчість»
- 1994 – Київський національний університеті культури і мистецтв за спеціальністю «Хореографія»
- 2003 – аспірантура Київського національного університету культури і мистецтв за спеціальністю «Теорія та історія культури»
Досвід професійної діяльності
- 2003-2008 – викладач кафедри сучасної хореографії факультету хореографічного мистецтва Київського національного університету культури і мистецтв
- 2008-2015 – викладач кафедри класичної хореографії факультету хореографічного мистецтва Київського національного університету культури і мистецтв
- 2004-2017 – заступник декана ВП Дніпропетровського факультету Київського національного університету культури і мистецтв
- 2008-2017 – старший викладач, завідувач кафедри режисури естради та масових свят ВП Дніпропетровського факультету Київського національного університету культури і мистецтв
- 2017-2019 – доцент з/н кафедри хореографії Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв
- З 2018 – старший викладач кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України
Дисертаційні праці
- 2013 – Танцювальна складова мюзиклу другої половини ХХ-початку ХХІ ст.
Наукові інтереси
- Сучасний танець в епоху пост-постмодерну: стан розвитку
- Місце сучасного танцю в рекреаційній системі та взаємозв’язок з арт-терапією
- Режисура і акторська майстерність як засоби виразності та впливу на розвиток хореографічного мистецтва
https://orcid.org/0000-0001-5063-3306
- Верховенко О. А. Засоби виразності танцю модерн. Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури: зб. наук. праць Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв. Вип. ХХ. 2008. С. 313–319.
- Верховенко О. А. Поліжанрові аспекти українського мюзиклу. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв: серія Мистецтвознавство. № 24. 2011. С. 240–246.
- Верховенко О. А. Сучасний сценічний танець та його пластичне утілення в мюзиклі. Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури: зб. наук. праць Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв. Вип. № 28. 2012. С. 307–314.
- Верховенко О. А. Балет «Дон-Кіхот» Л. Мінкуса на сцені Національної опери України: понад 90 років історії. Студії мистецтвознавчі. № 3(63) 2018. С. 56–61.
- Верховенко О. А. Творчий шлях Олександра Сегаля у контексті розвитку українського хореографічного мистецтва другої половини ХХ століття. Особливості роботи хореографа в сучасному соціокультурному просторі: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 18 травня 2018 р., м. Київ С. 23–26.
- Верховенко О. А. Особливості жіночого балетного виконавства 1970-х-1980-х рр. (на прикладі сценічної діяльності Т. Литвинової та С. Приходько). Вісник Київського національного університету культури і мистецтв: серія Сценічне мистецтво. № 1, том 4 2021. С. 17–27.
- Верховенко О. А. Значення творчості Роберта Візиренка-Клявіна та Дмитра Клявіна для розвитку балетного мистецтва України другої половини ХХ-початку ХХІ ст. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв: серія Сценічне мистецтво. № 2, том 4. 2021. С. 123–131.
- Верховенко О. А. До історії українського чоловічого балетного виконавства 1960-1980-х років: творча постать Євгена Косменка. Хореографія в сучасному мистецькому просторі: матеріали ІІ Міжн. наук.-практ. конф. Національного університету фізичного виховання і спорту України, м. Київ 3-4 лютого 2023 р. С. 26–29.
НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ, ЯКІ ВИКЛАДАЄ В НУФВСУ
- Основи режисури та акторської майстерності
- Методика роботи з хореографічним колективом
- Історія театру
- Новітні режисерські технології та естетичні тенденції в сучасному хореографічному мистецтві
- Мистецтво балетмейстера
- Підготовка концертних номерів
- Танцювальна складова мюзиклу