• Максимов Станіслав Дмиторвич – науковий керівник Воронова В.І., к.пед.наук, професор.
  • Велько Катерина Анатоліївна - науковий керівник Ковальчук В.І., канд. з фіз. вих. і спорту, доцент.
  • Гак Антон Олександрович - науковий керівник Фольварочний І.В., д.пед.н., професор.
  • Ву Юньхуей - науковий керівник Фольварочний І.В. д.пед.н., професор. 
  • Лі Чен - науковий керівник Фольварочний І.В. д.пед.н., професор.

Науково-дослідна робота у 2025 році

 

Шифр, назва теми,

заплановані етапи та завдання на рік

Керівники теми, виконавці

Термін виконання

 

Очікуванні результати,

форми їх подання

Початок

 

 

Закінчення

 

2.9 «Мобілізація особистісного ресурсу суб’єктів спортивної діяльності вдосконалення технологій психолого-педагогічного супроводу»  

 

v етап

Впровадження в процес спортивної підготовки технологій психолого-педагогічного супроводу та розвитку психологічних ресурсів суб’єктів спортивної діяльності.

1.         Булгакова Т.М.

2.    Петровська Т.В.

3.    Воронова В.І.

4.    Гринь О. Р.

5.    Толкунова І. В.

6.    Фольварочний І.В.

7.    Смоляр І. І.

8.    Мосьпан М. О.

9.    Ковальчук В.І.

10.     Прокоф’єв Є.Г.

11.     Ганага О.Ю.

12.     Терещенко Л.А.

13.     Перепелиця А.В.

14.     Проценко О.А.

15.     Максимов С.

16.     Дзюба В.В.

17.     Задніпрянець Б.Д.

18.     Кравчук В.В.

19.     Мурзова І.О.

20.     Ніколаєва Н.А

21.     Паюк А.Д.

22.     Пивак М.А.

23.     Підмаляк В.Я.

24.     Полтавський М.С.

25.     Гака А.В.

26.     Холявко Н.В.

27.     Шевченко О.С.

1.01.2025

31.12.2025

Заключний звіт

1.    Проведення комплексного психолого-педагогічного обстеження

2.    Визначення основних показників психологічного ресурсу v етапу.

Січень 2025

Квітень 2025

Формування основних показників дослідження

3. Аналіз соціально-психологічних умов спортивної діяльності.

4. Проведення збору, аналізу та обробки результатів науково-дослідної роботи.

5. Накопичення матеріалів психодіагностики щодо параметрів психологічного ресурсу суб’єктів спортивної діяльності

Травень 2025

Липень 2025

Наукові праці, де будуть обґрунтовані методи дослідження складових психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності. Проведення досліджень.

6. Внесення коректив та доповнень, корекція параметрів дослідження щодо розробки та вдосконалення технологій психологічного супроводу.

 

7.  Аналіз отриманих даних, як складових психолого-педагогічного супроводу. Впровадження в процес спортивної підготовки технологій психолого-педагогічного супроводу та розвитку психологічних ресурсів суб’єктів спортивної діяльності.

Серпень 2025

Грудень 2025

Аналіз компонентів психологічного ресурсу суб’єктів спортивної діяльності для подальшої розробки технологій психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності. Впровадження в процес спортивної підготовки технологій психолого-педагогічного супроводу та розвитку психологічних ресурсів суб’єктів спортивної діяльності.

  1. Досліджено психофізичний та соціальний розвиток дітей молодшого шкільного віку в умовах спеціально організованої позашкільної рухової активності у зв’язку зі стрімким погіршенням їхнього фізичного та психічного здоров’я.
  2. Для тренера з черліденгу виявлено перелік характеристик, які в подальшому складатимуть основу психограми його особистості та сприятимуть самовдосконаленню з метою ефективності процесу підготовки черлідерів.
  3. Встановлено, що специфіка спортивних танців і особливості змагальної діяльності танцювальних пар мають ситуаційно-емоційну стійкість, що забезпечує надійність і ефективність дій танцюристів та максимальну результативність діяльності спортсменів.
  4. Визначено такі складові характеристики особистості спортсменок з черліденгу, які складуть основу науково-обґрунтованого підходу до їх відбору.
  5. Підтверджено, що проблема залежної (адиктивної) поведінки в сучасному світі має пряме відношення до структури психологічного здоров’я суб’єкта спортивної діяльності, тому необхідно зуміти сформувати той необхідний баланс, який дозволить кожному реалізовувати себе як різносторонню особистість у всьому ансамблі людських взаємин без шкоди для здоров’я.
  6. Встановлено, що розвиток емоційної збудливості у спортсменів із різним рівнем сенсомоторного реагування здійснюється за різними стратегіями, які пов'язані із врівноваженістю нервових процесів і якісними характеристиками зорового сприйняття інформації.
  7. Вивчено професійно-значущі індивідуально-психологічні особливості спортсменів фехтувальників високої кваліфікації.
  8. Досліджено психолого-педагогічні умови формування стійкої мотивації до занять спортом на початковому етапі багаторічної підготовки спортсменів (на прикладі ігрових видів спорту).
  9. Визначено, що професійне становлення студента-спортсмена передбачає оволодіння уміннями та навичками ефективної організації навчально-виховного педагогічного супроводу, методичної та науково-дослідної роботи, що включає вивчення і врахування зовнішніх і внутрішніх ресурсів та їх особливостей в процесі подолання труднощів на різних етапах студентського життя.
  10. Предмет «Педагогіка» має багаті можливості для здійснення ґендерного виховання суб’єктів спортивної діяльності. Передусім, ця дисципліна дозволяє вивчати найрізноманітніші теми, що стосуються ґендеру. По-друге, студенти засвоюють навички, необхідні для досягнення паритету статей: навички критично аналізувати й оцінювати явища, ситуації, події та вчинки, співпереживати, ефективно висловлювати й аргументувати власну позицію, враховувати та поважати інші, у тому числі, протилежні думки, комплексно та всебічно аналізувати проблеми.
  11. Встановлено, що студенту як майбутньому фахівцю-професіоналу в період навчання необхідно займатися організацією і коригуванням своєї діяльності, з огляду на власні інтереси, нахили, здібності та можливості. Створення європейської зони навчання надає громадянам можливість вільно пересуватися задля отримання професії, робочих місць, максимально використовуючи знання та компетенції для досягнення цілей та задоволення амбіцій, що породжує відновлення уваги та важливості неформального навчання.
  12. Доведено, що показниками наявності позитивного особистісного розвитку спортсменів є: активність особистості, сформованість пізнавальної мотивації, саморегуляція діяльності по смоактуалізуючому типу, прагнення особистості до самоактуалізації, сформованість позитивних моральних якостей почуттів і соціальних норм поведінки, які покладаються в основу саморозвитку та самовдосконалення, формується самодетермінація, яка посилює становлення позитивного морального потенціалу особистості.
  13. Визначено, що для кіберспорту властиві загальні риси, які характерні і для традиційних видів спорту, такі як наявність змагальної діяльності та підготовка до неї, планомірне досягнення високого рівня майстерності, формування мотивації, розвиток специфічних фізичних, психічних та психофізіологічних якостей, когнітивного та емоційного ресурсу спортсмена.
  14. Психологічні прийоми та техніки мають значний вплив на формування стресостійкості спортменів, необхідною умовою якого є регулярне використання їх в практичній діяльності під час тренування, для відновлення психоемоційного виснаження, зняття емоційної напруги, подолання млявості, втоми, тобто різних емоційних станів, що заважають в професійній діяльності спортсмена (аутогенне тренування, самонавіювання, регулювання дихання).

Посібник для доброго самопочуття. https://drive.google.com/file/d/1PV2SGIhHufwH06L0utO1vVtIcatfbTy3/view

Вправа «Безпечне місце». https://drive.google.com/file/d/1OC0-mkdzOysgyyPp37Ue734IjVqKcC0Z/view

Вправа «Внутрішній сейф». https://drive.google.com/file/d/1r3l5o95PoLFhiPZWccP0NL3PsNlNx5A3/view

 

 

Кількість докторантів та аспірантів, захищених під керівництвом науково-педагогічного працівника кафедри (за всі роки)

з/п

ПІБ науково-педагогічного працівника

Захищених докторів наук

Захищених кандидатів наук/докторів філософії

1.

Петровська Т.В.

 

8

1.    Коняєва Л.Д., 2008;

2.    Проценко Г.В., 2010

3.    Бабіч Н.Л., 2012

4.    Таран Р.С., 2012

5.    Малиновський А.І, 2020

6.    Сергієнко В.П., 2021

7.    Арнаутова Л.В., 2023

8.    Ганага О.Ю., 2025

2.

Воронова В.І.

 

15

1.     Яковлев Б.П., 1993

2.     Плющ О.М., 1999

3.     Корнійко У.В., 2003

4.     Степаненко В., 2006

2.     Ємшанова Ю.О., 2007

3.     Байрачний О.В., 2009

8. Артеменко Т.Г., 2010

6. Смоляр І.І., 2011

9.       Височина Н.Л., 2011

10.    Мельникова О.А.,2012

11.    Спесивих О.А., 2013

12.    Ковальчук В.І., 2016

13.    Міхнов А.П., 2017

14.    Міхнов О.П., 2018

15.    Проценко О.А., 2025

4.

Гринь О.Р.

 

4

1.Колосов А.Б., 2007

2.Зора К.П.,2014

3.Дутчак Ю.В.,2014

4.Голець О.В., 2014

5.

Толкунова І.В.

 

3

1.    Ляшенко В.М., 2010

2.    Шеріф Сархан., 2012

3.    Брик А.В., 2017

6.

Смоляр І.І.

 

1

Вахнова О.П., 2020

Контакти

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-54-52

rectorat@uni-sport.edu.ua

Скринька довіри

Приймальна комісія

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-04-91

pk@uni-sport.edu.ua

МОВА САЙТУ

© 2025 Національний університет фізичного виховання і спорту України