З вересня 2024 року кафедра терапії та реабілітації бере участь у експериментальному проекті із підготовки фахівців з реабілітації у сфері охорони здоров’я за дуальною формою здобуття освіти.
Дуальна освіта — це система навчання, яка поєднує теоретичне навчання в закладах освіти з практичною підготовкою у закладах охорони здоров’я. Такий підхід дозволить студентам здобувати не тільки отримувати знання, а й практичні навички, що робить їх конкурентоспроможними на ринку праці; буде сприяти підвищенню якості практичної частини підготовки фахівців у сфері фізичної терапії/ерготерапії та збільшення кількості фахівців у реабілітаційних відділеннях.
Важливо наголосити, що студентів, які стануть учасниками експериментального проекту, прийматимуть до закладу охорони здоров’я на посаду «Асистент фізичного терапевта» та «Асистент ерготерапевта». Вони проходитимуть освітню програму (виконуватимуть індивідуальний навчальний план) на робочому місці під керівництвом координатора та наставника.
З-поміж студентства перейти на дуальну форму освіти можуть ті, хто:
- навчаються щонайменше три роки на денній формі навчання;
- проходять підготовку за спеціальністю 227 «Терапія та реабілітація» (227 «Фізична терапія, ерготерапія»);
- мають показник успішності за попередній навчальний рік не менше 80% (для здобувачів ступеня бакалавр — третій рік навчання, для здобувачів ступеня магістрів — перший рік навчання); АБО під час вступу на магістерський рівень вищої освіти отримали щонайменше 75% максимальної кількості балів для вступу на спеціальність 227 (для майбутніх магістрів першого року навчання);
- пройшли співбесіду в обраному закладі охорони здоров’я.
Кожен студент здобуватиме освіту за дуальною формою за навчальним планом. Час практичного навчання на робочих місцях становитиме від 45 до 60%. Інформація про здобуття вищої освіти за дуальною формою в межах реалізації експериментального проекту буде внесена у додаток до диплома (за умови проходження повного обсягу програми ДФЗО).
Дуальна освіта дійсно має низку переваг, які роблять її інструментом для сучасного освітнього процесу, а саме: посилення тристоронньої співпраці «університет-роботодавець-здобувач вищої освіти»; залучення спеціалістів з практичних сфер до освітньої діяльності (наставники, консультанти, викладачі); здобувачі освіти мають можливість практично отримати свої знання, що мають їхню професійну кваліфікацію та забезпечують глибоку інтеграцію в майбутню професію,:
Нормативна база для впровадження дуальної форми здобуття освіти:
- Закон України “Про вищу освіту”
- Розпорядження КМУ № 660-р від 19.09.2018 р. Концепція підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти
- Постанова Про реалізацію експериментального проекту щодо запровадження дуальної форми здобуття вищої освіти для підготовки фахівців з реабілітації у сфері охорони здоров’я від 27 серпня 2024 р. № 981
- Наказ МОЗ України від 17.09.2024 № 1599 "Про затвердження примірних форм документів щодо запровадження дуальної форми здобуття вищої освіти для підготовки фахівців з реабілітації у сфері охорони здоров’я"
- Положення про організацію освітнього процесу в НУФВСУ
- Порядок дій при переході на дуальну форму навчання
- Інструкція щодо заповнення примірної форми «Щоденник підготовки фахівця з реабілітації за дуальною формою здобуття вищої освіти»
- Пропозиції працевлаштування
- Історії успіху студентів [
- Звіт про результати реалізації експериментального проекту у 2024-2025 рр.
- Звіт про результати реалізації експериментального проекту у 2025-2026 рр.
За детальною інформацією звертайтесь на кафедру терапії та реабілітації 1 корпус, 4 поверх.
