Дарина ДЯДЮК
(2М3ФВ2)ОПП «Фізичне виховання», кафедра теорії і методики фізичного виховання
 
Професійне зростання і багато можливостей для саморозвитку: випускники Навчально-наукового інституту здоров'я, реабілітації та фізичного виховання кафедри теорії і методики фізичного виховання про роки навчання
В грудні я завершила навчання за освітньо-професійною програмою «Фізичне виховання» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт» на кафедрі теорії і методики фізичного виховання у Навчально-науковому інституті здоров'я, реабілітації та фізичного виховання Національного університету фізичного виховання і спорту України, що стало для мене одним із значних етапів мого життя. Закінчивши бакалаврський рівень за іншою спеціалізацією, я обрала для себе саме цю програму завдяки рекомендаціям знайомих, і жодного разу не пожалкувала.
Мені сподобалося навчання, у нас були чудові лекції, практичні заняття та цікаві завдання, які допомогли закріпити теоретичні знання і покращити вміння. Одним із найцікавіших предметів для мене була дисципліна «Професійна діяльність фахівців з фізичного виховання». Вона дала змогу глибше зрозуміти особливості роботи у цій сфері, ефективно структурувати свою професійну діяльність та ознайомитися з найсучаснішими підходами у навчанні та вихованні. Окрім цього, також хочу виділити досить цікавими для мене були дисципліни «Інформаційні технології у науковій діяльності», та «Фізіологія рухової активності». Окремо хочу відзначити дисципліни вільного вибору. Деякі з них стали справжнім відкриттям і допомогли глибше зрозуміти специфіку діяльності фахівців з фізичного виховання. Ці дисципліни сприяли формуванню більш цілісного уявлення про професію.
Практика в рамках навчання також була дуже інформативною. Участь у проведенні занять для студентів дала можливість закріпити теоретичні знання на практиці, вдосконалити педагогічні навички та краще зрозуміти реалії викладацької роботи. Викладачі кафедри створюють комфортну атмосферу для навчання, підтримують і завжди готові надати пораду чи допомогу. Їхня здатність пояснювати складний матеріал просто й доступно допомагає краще зрозуміти та засвоїти знання.
Загалом, навчання на цій програмі було цікавим та змістовним. Воно стало міцним фундаментом для подальшої моєї професійної реалізації у сфері фізичного виховання та спорту. Щиро рекомендую ОПП «Фізичне виховання» для тих, хто прагне розвиватися, отримувати актуальні знання та здобувати практичний досвід у цій галузі.
 

     
Євген НЄКЛЮДОВ,
(2М3ФВ1)ОПП Середня освіта (фізична культура)
кафедра теорії і методики фізичного виховання
 
 
Професійне зростання і багато можливостей для саморозвитку: випускники Навчально-наукового інституту здоров'я, реабілітації та фізичного виховання кафедри теорії і методики фізичного виховання про роки навчання
Навчаючись в магістратурі за ОПП "Середня освіта (Фізична культура)" я отримав нові знання, навички і досвід, який допомагає мені розвиватися в цій спеціальності і ставати дійсно професіоналом своеї справи.
Важливим є зв'язок студента з куратором, тому добра комунікація є необхідною. Я був задоволений мати такого куратора, як Дєдух М.О. Від неї я отримував всю необхідну і нагальну інформацію і консультувався з усіх питань, які стосувалися навчання.
Всі викладачі кафедри теорії і методики фізичного виховання, які викладали в магістратурі мають високі наукові досягнення, багаті знання і максимально компетентні в своїх дисциплінах. Я дуже їм дякую. Хочеться виділити  викладачів знання яких, я особливо запам'ятав і переніс в свою працю:
Кузнєцова Л.І ознайомила з особливостями національних традицій ігрової діяльності у фізичній культурі, що було цікаво і інформативно для практичних занять, адже не знаючи минулого-неможливо побудувати процвітаючого майбутнього. Під керівництвом наукового керівника Кузнєцової Л.І. завдяки її досвіду написав і захистив на відмінно магістерську роботу на тему «Використання засобів адаптивного фізичного виховання для учнів молодшого шкільного віку із розладами аутистичного спектру під час проведення фізкультурних занять».
Холодова О.С. фахово передала свої знання з теорії і методики фізичного виховання, що дозволило максимально якісно розглянути всі аспекти, які виникають під час процесу фізичного виховання в закладах загальної середньої освіти.
Бричук М.С ознайомила з усіма тонкощами турисько-оздоровчої роботи і на особистому досвіді пояснила, що потрібно робити в конкретній ситуації, так як має великий досвід в своєму виді діяльності.
Перегінець М.М. ознайомив з тонкощами дисципліни методика спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи у закладах загальної середньої освіти і популярно пояснив, як використовувати отриманні знання на практиці.
Підбиваючи підсумки, хочу подякувати всім викладачам, які брали участь у моєму навчанні. Я маю намір продовжувати навчання і почати наукову діяльність.
 
 
       
Ярослав ПОДОЛЮХ
(2М3ФВ2)ОПП «Фізичне виховання»
кафедра теорії і методики фізичного виховання
 
Професійне зростання і багато можливостей для саморозвитку: випускники Навчально-наукового інституту здоров'я, реабілітації та фізичного виховання кафедри теорії і методики фізичного виховання про роки навчання
Навчання у Навчально-науковому інституті стало для мене періодом великих можливостей та відкриттів. Особливо хотілося б відзначити ставлення більшості викладачів до навчального процесу. Їхній професіоналізм, відкритість та готовність допомогти зробили кожне заняття цікавим і корисним. Майже всі дисципліни, які я вивчав, знайшли для мене практичну цінність, і я впевнений, що ці знання стануть у нагоді в моєму майбутньому.
Окрему подяку хочу висловити куратору нашої групи. Завдяки її підтримці та порадам ми змогли пройти цей нелегкий шлях, особливо в такий складний час для нашої країни. Куратор завжди був поруч, допомагав вирішувати проблеми, знаходити відповіді на складні запитання та підтримував нас психологічно.
Цей період навчання дали мені не лише знання, але й зміцнили моє бажання стати викладачем у майбутньому. Я впевнений, що зможу використати отриманий досвід та навички, щоб допомагати іншим досягати своїх цілей.
Вдячний усім, хто був поруч, і сподіваюся, що цей період стане міцною основою для моєї кар’єри.
 
 
Апостол Анастасія Павлівна
 
 
Я, Апостол Анастасія, студентка випуску 2024 року, магістерського рівня за спеціальністю «Середня освіта» спеціалізацією «Фізична культура» Національного університету фізичного виховання і спорту України.
Навчання в НУФВСУ стало для мене важливим етапом у професійному та особистісному розвитку.
Перед вступом до магістратури я здобула ступінь бакалавра в іншому університеті, проте, бажаючи розширити свої можливості та здобути високоякісну освіту, обрала саме НУФВСУ. Висока репутація університету, сучасні освітні методики та підтримка студентів визначили мій вибір.
Навчальна програма відзначалася сучасним підходом та практичною спрямованістю. Теоретичний матеріал гармонійно поєднувався з прикладними завданнями, що дало змогу глибоко опанувати всі аспекти спеціальності. Велику роль у моєму навчанні відіграли викладачі кафедри теорії і методики фізичного виховання, які завжди надихали та підтримували мене. Особливу вдячність хочу висловити за допомогу під час написання кваліфікаційної роботи. Викладачі не лише консультували, а й допомагали визначити напрямок дослідження, структуру роботи та її оформлення.
Навчання в університеті значно сприяло моєму професійному розвитку та стало основою для моєї роботи в Міністерстві молоді та спорту України. Отримані в процесі навчання знання та навички дозволили мені успішно інтегруватися в роботу, активно брати участь у реалізації проектів та програм, спрямованих на розвиток фізичної культури та спорту в Україні.
Щиро вдячна кафедрі теорії і методики фізичного виховання та всьому університету за якісні знання, цінний досвід та всебічну підтримку, завдяки чому я отримала міцний фундамент для своєї подальшої кар'єри.

 

 
 

Цю ЦЗЯНХАО,

(2М3ФВ4)ОПП «Фізичне виховання»

кафедра теорії і методики фізичного виховання

Навчання на кафедрі теорії і методики фізичного виховання Навчально-наукового інституту здоров'я, реабілітації та фізичного виховання Національного університету фізичного виховання і спорт України стало для мене одним із найяскравіших і найважливіших етапів у житті. Викладачі, які є не лише висококваліфікованими професіоналами, створити атмосферу, в якій хотілося розвиватися, вчитися новому та долати власні межі.

ОПП «Фізичне виховання» добре продумана та практично зорієнтована. Особливо цінними для мене стали дисципліни, пов’язані з методологічними основами навчання та інноваційними технологіями у фізичному вихованні, методами наукових досліджень та іншими освітніми компонентами в тому числі і серед вибіркових компонентів.

Університет також надав багато можливостей для саморозвитку: участь у тренінгах, наукових конференціях, практичних семінарах, вебінарах. Це допомогло не лише вдосконалити професійні вміння, але й знайти однодумців і завести нові знайомства в професійному колі.

Я вдячний викладачам кафедри теорії і методики фізичного виховання за ті знання, досвід і підтримку, які отримав під час навчання.

Рекомендую всім, хто мріє про професію викладача фізичного виховання, обирати дану освітню програму. Тут ви знайдете якісну освіту, щиру підтримку та реальні можливості для професійного зростання.

 
 

Міняйлук Андрій Сергійович/ викладач циклової комісії фізичного виховання Фахового коледжу «Універсум» Київського столичного університету імені Бориса Грінченка

Я, Міняйлук Андрій, у 2021 році здобув ступінь магістра на кафедрі теорії і методики фізичного виховання Національного університету фізичного виховання та спорту України за спеціальністю Фізична культура  спеціалізація Фізичне виховання.

На даний момент працюю на посаді викладача циклової комісії фізичного виховання Фахового коледжу «Універсум» Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

Під час навчання на магістратурі, я здобув теоретичні знання, практичні уміння та навички, які потрібні у моїй професійній діяльності. Особливу увагу під час занять викладачі приділяли саме удосконаленню практичних навичок з різних видів спорту.  Матеріально-технічна база університету повністю відповідає потребам здобувачів освіти. Викладачі володіють всіма професійними навичками і вміють доступно донести навчальний матеріал до студентів.

Науковий керівник під час написання магістерської роботи, постійно допомагав в організації та проведенні досліджень, а також оформленні самої роботи.

Дякую за можливість отримати знання в одному з найкращих закладів вищої освіти України.

 


Дем'яненко Андрій Ігорович/вчитель фізичної культури

У 2021 році здобув ступінь магістра на кафедрі теорії і методики фізичного виховання у Національному університеті фізичного виховання та спорту України за освітньо-професійною програмою Середня освіта (Фізична культура).

На даний момент працюю у Вишнівському академічному ліцеї «ОСНОВА» імені "Хонкера", викладаю фізичну культуру.  Отримані знання за 4 роки навчання на бакалаврському рівні, а потім  за півтора року на магістерському рівні стають в пригоді і по цей день.

Кафедра надала стійку, зрозумілу базу знань з котрою мені було легко адаптуватися, включатися та взаємодіяти на початку професійної діяльності та використовувати під час робочої практики зараз.

Різноманітні дисципліни теоретичної та практичної направленості точно не змусять сумувати жодного студента. Яскравими спогадами залишилося проходження педагогічної практики у закладах загальної середньої освіти, у коледжах та в університетах. Цей вид освітньої діяльності чудово допоміг зрозуміти чи є бажання до професійної діяльності в подвльшому. Чудова кафедра та  університет в котрому дійсно було приємно навчатись, рекомендую всім, хто в пошуках навчального закладу.

 

 

   

Заєць Катерина Вадимівна / голова циклової комісії з фізичного виховання Фахового коледжу "Універсум" Київського столичного університету імені Бориса Грінченка

У 2021 році я закінчила кафедру теорії і методики фізичного виховання Національного університету фізичного виховання і спорту України за освітньо-професійною програмою  Середня освіта (Фізична культура).

Зараз працюю головою циклової комісії з фізичного виховання  у Фаховому коледжі "Універсум" Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

Знання, уміння та практичні навички, які я здобула навчаючись на кафедрі в магістратурі допомогли мені у роботі, на якій я зараз працюю. Наявність спортивних залів, інвентарю, кваліфікованих викладачів, баз практик дає всі практичні та теоретичні знання які потрібно у майбутній роботі.

На академічних та практичних заняттях викладачі кафедри різноманітно, цікаво та інтерактивно подавали матеріал. Також активно проходило спортивне та фізкультурно-оздоровче життя, проводилося активні тематичні свята, туристичні походи та змагання. Дякую кафедрі за якісну освіту, бажаю успіхів!!!

 

   

Самійленко Максим Ігорович/вчитель фізичної культури

Я, Самійленко Максим Ігорович закінчив магістратуру за спеціальністю «Фізичне виховання» у 2016 році. Після закінчення університету і по цей час працюю вчителем фізичної культури ліцею «Софія» с. Софіївська Борщагівка. Кафедра теорії і методики фізичного виховання  Національного університету фізичного виховання і спорту України – мій шлях до професійної мрії!

Коли я згадую свої студентські роки на кафедрі теорії і методики фізичного виховання, відчуваю безмежну вдячність. Це місце стало для мене не лише стартом у професії, а й джерелом безцінних знань, практичного досвіду та натхнення.

Викладачі кафедри – справжні професіонали, які вміють зацікавити, підтримати й допомогти розкрити потенціал кожного студента. Їхні лекції, методики, поради та приклади надихали й досі залишаються фундаментом моєї роботи.

Навчальна практика – окрема подяка! Ще будучи студентом, я отримав можливість спробувати себе в ролі педагога, відчути реалії професії й зрозуміти, що саме хочу змінити та вдосконалювати в майбутньому. Це був справжній виклик, але саме такі моменти роблять нас сильнішими!

Університет не лише навчає, але й піклується про своїх студентів. Кафедра завжди була поруч: організовувала цікаві заходи, залучала до проєктів і допомагала розвиватися як особистість.

Сьогодні я з гордістю працюю вчителем фізичної культури, знаючи, що моя підготовка була якісною і ґрунтовною. Все, що я вмію та знаю, – це результат роботи кафедри, яка закладає основу для справжніх професіоналів у галузі фізичного виховання.

Якщо ви мрієте змінювати світ через спорт, надихати дітей на здоровий спосіб життя та створювати майбутнє фізичної культури – Національний університет фізичного виховання і спорту України стане вашим найкращим вибором!

Дякую кафедрі за все, що ви робите! Ви не просто викладаєте – ви формуєте особистостей, які готові змінювати світ!

 

 Рибачок Сніжана Романівна/тренер СК «СІЧ», тренер-викладач з карате в ДЮСШ їм. В.П.Єрмакова Звягельської міської ради

У 2016 році закінчила магістратуру кафедри теорії і методики фізичного виховання Національного університету фізичного виховання і спорту України за спеціальністю «Фізичне виховання». Навчання було цікавим та змістовним, науково-педагогічні працівники проводячи аудиторні та практичні заняття показували достойний рівень. На магістратурі я отримала знання і вміння як діяти в складній ситуації, вирішувати фахові завдання на високому рівні, здобула здатність до досягнення більш якісного результату своєї майбутньої праці, ставлення до професії як до цінності і прагнення до саморозвитку та вдосконалення.

Всі компетентності, які я здобула в процесі навчання допомогли у тренувальній діяльності.

Навчання в університеті – це не тільки здобуття знань, а й атмосфера, яка формується викладачами та студентами. За період навчання ми були учасниками та організаторами фізкультурно-оздоровчих заходів, концертів для молоді, спортивних змагань, святкових вечорів.

Важливу роль відіграє група з якою я навчалася – дружній, згуртований колектив, де кожен підтримує один одного. Я й досі згадую з теплом ці студентські роки! Багато викладачів помічало, що наша група є найдружніша на потоці. Я щаслива, що мала поруч такий колектив, однодумців, друзів, хороших людей та викладацький склад професіоналів, з деякими і досі підтримуємо теплі стосунки.

Я щиро рекомендую кафедру теорії і методики фізичного виховання адже тут працюють справжні професіонали!

 

Тимченко Артем Анатолійович/ вчитель фізичної культури у ЗЗСО

Я, Тимченко Артем Анатолійович, навчався у Національному університеті фізичного виховання і спорту України на кафедрі теорії і методики фізичного виховання з 2017-2021 (бакалавр) та з 2021 по 2022 рік (магістр) за освітньо-професійною програмою  014 Середня освіта (фізична культура). Наразі зараз я працюю за фахом вчителем фізичної культури місті Житомир ліцей № 34.

При вступі на перший курс мав хвилювання, але впродовж навчання атмосфера змінилась, спілкування між студентами та викладачами давали впевненість та  створювало комфортні умови, для отримання знань і сприяло їх ефективному засвоєнню.

Окрема подяка викладачам кафедри теорії і методики фізичного виховання, що дали змогу отримати знання та перейняти їхній досвід. Викладачі вміло та професійно подавали матеріал, проводили практичні заняття, реалізація освітніх компетентностей відбувалася на вищому рівні, ці знання знадобилися мені у професійній діяльності.

Здобуті знання та практичні навички  під час навчання, стали частиною мого життя та  професійної діяльності, яку я використовую у роботі з дітьми  та маю від цього задоволення.

Для мене була чудова нагода отримати практичні навички в університеті також спілкування з досвідченими викладачами кафедри на якій я навчався.

Дякую університету та кафедрі за отримані знання !

 

Медяник Микола Миколайович/вчитель з фізичної культури у ЗЗСО/асистент арбітра другої ліги України

Я, Медяник Микола, у 2020 закінчив магістратуру НУФВСУ за спеціальністю 017 Фізичне виховання і спорт, спеціалізація – фізичне виховання.

За час навчання лекції, практичні заняття які проводили викладачі кафедри теорії і методики фізичного виховання допомогли мені здобути теоретичні знання та розвинути практичні навички у сфері викладання, за якою я зараз продовжую працювати. Завдяки отриманим вмінням, я зміг знайти цікаву роботу  і реалізувати себе як професіонал, успішно побудувати свою кар’єру.

Завдяки моїй наполегливій праці, навчанню я зараз працюю вчителем з фізичної культури ЗЗСО №97 ім. О. Теліги та асистентом арбітра другої ліги України.

Професійні компетентності, які були здобуті мною в процесі навчання додали мені ділових і особистісних якостей у сфері фізичної культури і спорту, що відображає рівень знань, умінь, досвіду, достатніх для досягнення мети з певного виду професійної діяльності, а також мою моральну позицію.

Викладачі кафедри доступно та цікаво подавали навчальний матеріал. Відмінно проводилася виховна робота, яку проводили завідувач кафедри та куратор групи.

Рекомендую кафедру теорії і методики фізичного виховання Національного університету фізичного виховання і спорту України, адже кафедра випускає професійних та конкурентоспроможних спеціалістів.

 

 Байстрюченко Лілія Валеріївна/вчитель фізичної культури у ЗЗСО/тренер з кіокушинкай карате

Я, Байстрюченко Лілія, закінчила магістратуру за спеціальністю «Фізичне виховання» у 2016 році.

Протягом років навчання на кафедрі мені випала нагода познайомитися з приємними людьми і справжніми професіоналами своєї справи, які охоче ділилися своїм багатим досвідом.

Освітньо-професійна програма за якою я навчалася дозволила отримати уявлення про реальність цієї галузі, хоча повністю охопити всі аспекти, ймовірно, неможливо в жодному університеті. Технічне оснащення кафедри дозволяє проводити лекційні, семінарські та практичні роботи, викладачі постійно заохочують студентів максимально використовувати ці можливості для здобуття додаткових знань, за що їм велика вдячність. Адже проходячи науково-дослідну практику я змогла якісно написати кваліфікаційну роботу, яку захистила на відмінно, а науково-педагогічна практика дала зрозуміти чи посильна мені професія в подальшому, після випуску.

Хочу подякувати викладацькому складу кафедри за отриману мною теоретичну та практичну підготовку. Всі викладачі кафедри дуже досвідченні, майстри своєї справи! Вони завжди допомагали і ділилися своїм досвідом зі студентами.

Рекомендую студентам активно брати участь у всіх аспектах навчання, адже це надає вам практичне розуміння того, як і що робити. Кафедра теорії і методики фізичного виховання найкраща для підготовки професіоналів.

 

Чемерис Марія Василівна/ вчитель фізичної культури

Я, Чемерис Марія Василівна закінчила магістратуру за спеціальністю «Фізичне виховання» у 2019 році. 

Ще будучи студенткою почала працювати інструктором-методистом в Івано-Франківській обласній дитячо-юнацькій спортивній школі.

З вересня 2022 року працюю на посаді вчителя фізичної культури Коломийського ліцею № 5 ім. Т.Г.Шевченка.

Університет став для мене не просто навчальним закладом, саме тут я зрозуміла, що знання відкривають двері до багатьох нових можливостей.

Особлива подяка викладачам кафедри теорії і методики фізичного виховання, їх досвід, поради, працелюбність, щирість та відданість своїй професії стали надійним фундаментом для нашого майбутнього.

Практичні пари завжди були цікавими, захоплюючими та різноманітними. Для нас завжди були доступні різні види рухової активності, елементи яких я зараз успішно впроваджую у своїй професійній діяльності.

Навчання дало можливість не лише здобути професію, але й сформуватися як особистість, навчило цінностям, що допомагають долати життєві виклики, відкривають багато шляхів для самореалізації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

Тайболіна Людмила Олександрівна

Тайболіна Людмила Олександрівна
Українська
+38 (044) 287-69-21This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Тайболіна Людмила Олександрівна

Старший лаборант лабораторії теорії і методики спортивної підготовки і резервних можливостей спортсменів Науково-дослідного інституту Національного університету фізичного виховання і спорту України

Освіта

  • 1973 – біологічний факультет Київського національного університету ім. Тараса Шевченка заспеціальністю фізіологія людини і тварин

Досвід професійної діяльності

  • 1973–1993 – молодший науковий співробітник проблемної науково-дослідної лабораторії Київського державного інституту фізичної культури (тепер Національний університет фізичного виховання і спорту України)
  • 1993–2006 – старший науковий співробітник лабораторії управління функціональної підготовленості спортсменів Державного науково-дослідного інституту фізичної культури та спорту
  • з 2006 старший науковий співробітник лабораторії теорії і методики спортивної підготовки і резервних можливостей спортсменів Науково-дослідного інституту Національного університету фізичного виховання і спорту України

Наукові інтереси

  • адаптація до напруженої спортивної діяльності
  • спортивна фізіологія та медицина
  • медико-біологічний контроль у спорті з урахуванням виду спорту, періоду підготовки, віку, спортивного стажу, спеціалізації та індивідуальних особливостей спортсменів

Основні наукові праці

Автор (співавтор) 83 наукових та навчально-методичних праць, серед яких:

  • М.И.Слободянюк, Л.А.Тайболина, В.А.Капитонов Методические рекомендации по оценке резервных возможностей сердца у спортсменов, тренирующихся на выносливость по данным ВКГ. Киев, 1980.– 25с.
  • А.Г.Ященко. Л.А.Тайболина, А.В.Михайлов Адаптация сердечно-сосудистой системы тяжелоатлетов высокой квалификации к тренировочным нагрузкам.//Наука в Олимпийском спорте специальный выпуск. – К.:Олимпийская литература. – 2000.С.9–16.
  • Шинкарук О.А., Тайболіна Л.О., Лисенко О.М., Чередниченко О.О. Веслування на байдарках і каное: підсумки і аналіз виступу на XXVII Олімпійських іграх 2000 року. Методичні рекомендації. – К.: Державний науково-дослідний інститут фізичної культури та спорту. 2000. – 61 с.
  • Л.О.Тайболіна, О.А.Шинкарук Підготовка спортсменів України з веслування на байдарках і каное до XXVII Олімпійських Ігор 2000 року у Сіднеї (Методичні рекомендації), Медико-біологічне тестування веслувальників на байдарках і каное методом векторкардіографії та здійснення корекції тренувального процесу з урахуванням індивідуальної адаптації серцево-судинної системи, Київ-2000. С.27–39.
  • Шинкарук О.А., Тайболіна Л.О., Лисенко О.М., Чередниченко О.О. Веслування на байдарках і каное: підсумки і аналіз виступу на XXVII Олімпійських іграх 2000 року. Методичні рекомендації. – К.: Державний науково-дослідний інститут фізичної культури та спорту, 2000. – 61 с.
  • Ященко А.Г., Тайболина Л.А., Пядухов Ю.С. Динамикаадаптациисердечно-сосудистойсистемы у биатлонистоввысокойквалификации в процессегодичнойподготовки //SportyzimoveuproguXXIwieku/ Oraztradycjeiperspektywyzakopanego/ Krakow 2001. Р. 74-77.
  • Тайболина Л.А., Талатынник Е.А., Первак М.И. Оценка резервных возможностей сердца у высококвалифицированных спортсменов методом векторкардиографии. // Наука в олимпийском спорте. 2004. № 2. – С.129–133.
  • Шинкарук О.А., Лысенко Е.Н., Тайболина Л.О., Дубинин С.А., Осипенко И.В. Особенности подготовки и научно-методического обеспечение этапа непосредственной подготовки в гребле на байдарках и каноэ в Играм ХХІХ Олимпиады в Пекине //Наука в олимпийском спорте/ Игры ХХІХ Олимпиады и направления совершенствования олимпийской подготовки спортсменов Украины. – 2009, № 1. – С.134–148.
  • Людмила Тайболіна. Електрична активність серця у спортсменів у процесі адаптації до тренувальних та змагальних навантажень у підготовчий період //Науково-методичний журнал Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2011, №4. – С.108–112.
  • Тайболіна Л.О. Особливості пристосувальних реакцій серцевого м’яза у висококваліфікованої спортсменки в річному циклі підготовки //Зб. наук. праць: Актуальні проблеми фізичної культури і спорту. – Київ: Науковий світ, 2012.– №25 (3) – С.25–29.
  • • Тайболіна Л.О. Функціональні перебудови серцевого м’яза в залежності від змагальної діяльності у висококваліфікованих спортсменів з веслування на байдарках і каное / Л.О.Тайболіна., О.А.Талатинник // Зб. наук. праць: Актуальні проблеми фізичної культури і спорту. – Київ. – 2013. – № 28 (3).

Список наукових та навчально-методичних праць Тайболіної Людмили Олександрівни

Навчальні дисципліни, які викладає в НУФВСУ

  • Функціональна діагностика

Професійна і громадська активність

  • член комплексних наукових груп збірних команд України з веслування на байдарках і каное, легкої атлетики, лижним гонкам та інших видів спорту

Відзнаки та нагороди

  • 2003 – Почесна грамота Кабінету міністрів України
  • 2009 – Почесний працівник фізичної культури і спорту
  • 2009 – Почесна грамота Верховної ради України
  • 2010 – почесний знак Національного університету фізичного виховання і спорту України «За заслуги»
  • 2012 – Подяка Національного олімпійського комітету України «За внесок у розвиток олімпійського руху»

 

ПІБ докторанта, аспіранта, здобувача

Рік навчання

ПІБ наукового керівника

Тема

Орієнтовний строк апробації

1.

Іванік Оксана Борисівна

3

Круцевич Т.Ю.,д.фіз.вих., професор

Гендерні особливості формування мотиваційно-ціннісних пріоритетів у сфері фізичної культури осіб зрілого віку

Червень 2022

2.

Куликовська Світлана Миколаївна 

3

Семененко В.П., к.фіз.вих, доцент

Критерії оцінки фізичної підготовленості юнаків старшого шкільного віку в процесі фізичного виховання

Червень 2020

3.

Підлетийчук Роман Васильович

3

Круцевич Т.Ю.,д.фіз.вих., професор

Передумови формування системи фізичного виховання молоді як об’єктивний фактор удосконалення фізичної підготовки військовослужбовців

липень 2020

4.

Захарченко/Дєдух Марина Олександрівна

4

Круцевич Т.Ю.,д.фіз.вих., професор

Гендерний підхід до формування індивідуальної фізичної культури учнівської молоді

Вересень 2021

5.

Михальчук Андрій Дмитрович

-

Семененко В.П., к.фіз.вих, доцент

Диференційована оцінка фізичної підготовленості молодших школярів віднесених до різних медичних груп у процесі фізичного виховання 

Вересень 2020

6.

Покас Богдан Валильович

2

Семененко В.П., к.фіз.вих, доцент

Диференційований підхід до критеріїв оцінки фізичної підготовленості студентської молоді 15-19 років з урахуванням стану здоров’я

2022

7.

Червотока Марина Олександрівна

2

Круцевич Т.Ю.,д.фіз.вих., професор

Організаційно-методичні засади фізичного виховання учнів різних медичних груп притягом навчання в школі

2022

8.

Бакіко Ігор володимирович

1

Круцевич Т.Ю.,д.фіз.вих., професор

Теоретико-методичні засади формування цінностей здорового способу життя в процесі фізичного виховання у дітей шкільного віку

2025

9.

Мамедова Інна Степанівна

1

Трачук С.В., к.фіз.вих, доцент

«Формування мотивації учнів середніх класів до різних видів рухової активності в системі фізичного виховання»

2023

10.

Цикало Людмила Сергіївна

1

Марченко О.Ю.,д.фіз.вих., професор

Гендерні особливості формування цінннісних орієнтацій учнів середнього шкільного віку у сфері фізичної культури

2023

11.

Молодовський О лександр Леонідович

1

Долженко Л.П., к.фіз.вих, доцент

Моделювання належних норм фізичної підготовленності дітей середнього шкільного віку

2024

12.

Завальнюк Вікторія Леонідівна

1

Семененко В.П., к.фіз.вих, доцент

Формування індивідуальної фізичної культури студентів в різних умовах організації процесу фізичного виховання в закладах вищої освіти"

2025

2019 РОЦІ

НАЙМЕНУВАННЯ ПОКАЗНИКІВ

1

Кількість співробітників кафедри, з них:

27

  • штатних

16

  • сумісників

11

2

Кількість виконавців НДР, з них:

37

  • штатних

16

  • сумісників

11

  • здобувачів

2

  • аспірантів

8

  • докторантів

1

  • студентів

-

4

Загальна кількість тем, які розробляє кафедра, з них:

2

  • за спеціальністю 24.00.01

 

  • за спеціальністю 24.00.02

2

  • за спеціальністю 24.00.03

 

5

Загальний обсяг фінансування, тис.грн.

 

6

Кількість дисертацій, захищених співробітниками, аспірантами/докторантами та здобувачами кафедри, з них:

 

  • за спеціальністю 24.00.01

 

  • за спеціальністю 24.00.02

 

  • за спеціальністю 24.00.03

 

  • ін. (вказати шифр спеціальності)

 

7

Кількість опублікованих наукових праць, з них:

53

  • підручників 

 

  • навчальних посібників 

1

  • методичних посібників

1

  • монографій 

 

  • статей у зарубіжних виданнях

1

  • статей у фахових виданнях

33

  • статей в інших виданнях

 

  • тез доповідей

6

  • опублікованих у міжнародній науковометричній базі Scopus

9

 

  • опублікованих у міжнародній науковометричній базі Web of science

2

 

  • опублікованих у міжнародній науковометричній базі Copernicus

 

8

Кількість присвоєних вчених звань

 

9

Кількість наукових розробок, підтверджених актами впровадження

7

10

Кількість авторських свідоцтв

 

11

Подано заявок на видачу охоронних документів, усього одиниць, в тому числі:

 

 

            – патентів на винаходи в Україні

 

 

            – патентів на винаходи за кордоном

 

12

Отримано охоронних документів, усього одиниць, в тому числі:

 

 

– патентів на винаходи в Україні

 

 

– патентів на винаходи за кордоном

 

13

Кількість договорів про творчу співпрацю (країни, організації, інститути)

-

14

Кількість проведених наукових заходів (семінарів, конференцій, симпозіумів):

 

 

з них: – всеукраїнських

 

 

            – міжнародних

 

 

                        в тому числі: – які зареєстровані у МОН

 

15

Взято участь у наукових заходах (семінарах, конференціях, симпозіумах), усього

 

            з них:  – всеукраїнських

 

                        – міжнародних

 

16

Загальна кількість співробітників кафедри, які беруть участь у НМЗ

-

  • збірних команд України

-

  • збірних команд областей

-

  • ШВСМ

-

  • інших команд

-

17

Кількість робіт, відзначених Державною премією України в галузі науки і техніки  (із зазначенням ПІБ)

-

18

Кількість лауреатів (із зазначенням ПІБ)

-

19

Кількість робіт, відзначених  міжнародними нагородами

(із зазначенням ПІБ)

-

20

Кількість молодих вченихпрацює на кафедрі(до 35 років)

(Бербенець О.С., Пальчук М.Б., Перегінець М.М., Михальчук А.Д., Дєдух М.О.)

5

20.1

Кількість науковців до 35 років, що отримували премії, з них:

(із зазначенням ПІБ)

-

            – гранти Президента України для підтримки наукових досліджень молодих учених

-

            – гранти Президента України докторам наук для здійснення наукових досліджень

-

            – щорічні гранти Президента України для обдарованої молоді

-

            – щорічні премії Президента України для молодих учених

-

            – премії Верховної Ради України найталановитішим молодим ученим у галузі фундаментальних і прикладних досліджень науково-технічних розробок

-

            – премія Кабінету Міністрів України за особливі досягнення молоді у розбудові України

-

            – стипендії Верховної Ради України

-

            – стипендії Кабінету Міністрів України для молодих учених

-

20.2

Кількість наукових праць, конференцій, у яких брали участь молоді вчені (Пальчук М.Б., Дєдух М.О., Перегінець М.М.)

3

20.3

Опубліковано монографій, з них

-

                        – за кордоном

-

20.4

Опубліковано підручників, навчальних посібників

1

20.5

Кількість публікацій (статей), усього одиниць, з них:

 

                        – статей у зарубіжних виданнях, у тому числі:

(із зазначенням ПІБ)

5

            – у міжнародних науковометричних базах даних (Scopus, Web of science для соціогуманітарних Copernicus)

(Круцевич Татяна Юріївна, Трачук Сергій Васильович, Дєдух Марина Олександрівна, Іванік Оксана Борисівна)

 

 

  • опублікованих у міжнародній науковометричній базі Scopus

4

 

  • опублікованих у міжнародній науковометричній базі Web of science (Круцевич Татяна Юріївна, Дєдух Марина Олександрівна)

1

 

опублікованих у міжнародній науковометричній базі Copernicus

7

20.6

Взято участь у наукових заходах (семінарах, конференціях, симпозіумах), усього, з них:

6

                        – всеукраїнських

(із зазначенням ПІБ)

 

                        – міжнародних

(Трачук Сергій Васильович, Пальчук Марія Борисівна, Михальчук Андрій Дмитрович, Захарченко Марина Олександрівна)

 

21

Подано проектів наукових робіт на конкурс молодих учених

(із зазначенням ПІБ)

-

22

Молоді вчені, які є експертами у Експертній раді МОН або інших дорадчих органах (із зазначенням ПІБ)

-

  • розроблена концепція удосконалення програм з фізичної культури у загальноосвітній школі;
  • були визначені організаційно-педагогічні умови навчально-виховного процесу фізичного виховання для більш успішного формування мотивації у студентів до занять фізичним вихованням на підставі гендерного підходу;
  • експериментально обґрунтовано і розроблено систему оцінки професійної психофізичної готовності студентів гірняків;
  • розроблена робоча навчальна програма з професійно-прикладна фізична підготовка, навчальна дисципліна «Фізичне виховання»;
  • були визначені організаційно-педагогічні умови процесу фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів, що враховують їх життєві цінності, здатність до управління собою, цікавість до видів фізичних вправ для включення до курсу лекцій з дисципліни «Теорія і методика фізичного виховання» у розділ фізичне виховання студентів;
  • розроблено періодизацію фізичної підготовки школярів 13–14 років протягом року в умовах навчального процесу;
  • розроблено рекомендацій щодо планування змісту, засобів фізичного виховання, дозування фізичного навантаження за періодами підготовки адекватно адаптаційним реакціям підлітків протягом навчального року.
  • обґрунтовано інноваційні підходи щодо формування мотивації до засвоєння навчального матеріалу на основі інваріативних та варіативних модулів в процесі фізичного виховання з підлітками;
  • удосконалено навчально-методичний матеріал лекційних та семінарських занять для підвищення рівня кваліфікації і спеціальних знань майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту, щодо використання інноваційних підходів до змісту програм з фізичної культури в основній школі;
  • обґрунтовано технологію використання рухливих ігор для молодших школярів з вадами розумового розвитку, яка спрямована на їх соціальну адаптацію;
  • визначено організаційно-методичні умови використання технології рухливих ігор для дітей з вадами розумового розвитку, що містять структурний, реалізаційний оціночний рівні.

Контакти

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-54-52

rectorat@uni-sport.edu.ua

Приймальна комісія

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-04-91

pk@uni-sport.edu.ua

МОВА САЙТУ

© 2025 Національний університет фізичного виховання і спорту України