У НУФВСУ відбулась ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Хореографія в сучасному мистецькому просторі»
ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Хореографія в сучасному мистецькому просторі» відбулася 22-23 лютого 2024 року на кафедрі хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України.
Свої вітальні слова учасникам наукового форуму виголосили проректорка з науково-педагогчіної роботи, професор Ольга БОРИСОВА та завідувач кафедри хореографії і танцювальних видів спорту, доцент Ігор СОРОНОВИЧ.
Приємно, що не оминули увагою нашу Конференцію іноземні фахівці: Каробліс Гедімінас (Литва), Констанце Шеллоу (Німеччина), Бріджит Мейер (Канада), які презентували свої доповіді.
Своїми науковими та творчими здобутками, в рамках роботи заходу, поділилися викладачі закладів вищої та мистецької освіти, студенти, аспіранти.
Під час майстер-класів учасники Конференції мали змогу обмінятися досвідом та набути нових знань з різних видів хореографічного мистецтва:
- О. Ніканоров (Україна) «Фізична терапія та профілактика травм опорно-рухового апарату при заняттях різними видами танців»
- Ол. Хабарова (Україна) «Особливості викладання contemporary dance для учнів підліткового віку»
- Я. Буркгардт (Німеччина) «Резонанс у танці та через танець» («Resonance in & through dance»)
- М. Багдадішвілі, І. Шапатава (Грузія). «Основи виконання аджарського танцю Gandagana»
- Олександр Майбенко (Україна) «Методика викладання Allegro на початкових етапах навчання класичного танцю»
- В. Тсуджі (Україна) «Хореографія в спорті: використання уроків за спрямуванням на етапах підготовки до вищих досягнень і максимальної реалізації індивідуальних можливостей (на прикладі художньої гімнастики)»
- Н. Патриція Хенель (Німеччина). «Компонуємо танцюючи (використання принципів методу Фельденкрайза® і Боді-майнд сентерінг® (BMC))» («Composing While Moving»)
- Я. Галай (Україна) «Основи викладання початкової підготовки спортивного бального танцю: танець «Ча-ча-ча»
- Тьєндребеого Шарль Номвенде (Буркіна-Фасо) «Від африканського ритму і танцю до ексцентричного танцю» («From African rhythm and dance to an eccentric dance»)
Фахівці змогли обмінятись досвідом та напрацювати нові зв’язки, окреслити шляхи майбутньої творчої співпраці.